دارنده مدال طلای وزن ۷۷ کیلوی کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: شاید اگر در لیگ کشتی می‌گرفتم به طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نمی‌رسیدم و هدف بزرگم فدای یک تصمیم کوچک می‌شد.

گرایی: حضورم در لیگ به برنامه‌های ملی‌ام ضربه می‌زد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محمدعلی گرایی با تاکید بر اینکه چند تن از حریفان جهانی‌اش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نیز روی تشک رفتند، اظهار داشت: در وزن من اکثر مدعیان جهانی حضور داشتند. هم قهرمان جهان در این بازی‌ها بود و هم قهرمان المپیک و در مجموع کشتی‌گیران خوبی به این مسابقات آمده بودند.

نفر سوم مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس که در دو سال اخیر روند رو به رشدی داشته، در مورد مسابقات جهانی پیش رو گفت: اگر قسمت شد و به بوداپست رفتم، همه تلاشم را به کار می‌بندم تا خوش رنگترین مدال را بگیرم. واقعا معلوم نیست کادرفنی روی چه نفراتی نظر دارد و چه کسانی ملی پوش جهانی هستند.

ملی پوش شیرازی کشتی فرنگی که پیش از این در کنار اینکه زیاد امتیاز می‌گرفت، امتیازات زیادی را برابر حریفانش از دست می‌داد، با اشاره به اینکه روی این ضعف خود کار کرده، گفت: هر چه تجربه یک کشتی گیر بیشتر می‌شود، کمتر چنین اتفاقی در حین مبارزه رخ می‌دهد. قبلا در حین کشتی امتیازهای زیادی از دست می‌دادم اما با تمریناتی که در اردو انجام دادم روی این نقطه ضعف کار کردم و حالا وضعیتم بهتر شده است.

گرایی در مورد اینکه امسال هم برای حضور در لیگ با هیچ تیمی قرارداد نبسته تاکید کرد: دو سال است که در لیگ برتر کشتی نگرفته‌ام. فقط یک بار در لیگ باشگاه‌های جهان روی تشک رفتم. درست است که درآمدی در این سال ها از لیگ نداشته‌ام اما کسی که هدف بزرگی دارد به این چیزها فکر نمی‌کند. حضورم در لیگ به برنامه‌های ملی‌ام ضربه می‌زد. شاید اگر آنجا کشتی می‌گرفتم آن وقت نمی‌توانستم طلای بازی‌های آسیایی را به دست آورم و هدف بزرگم فدای یک تصمیم کوچک می‌شد.

وی در خصوص تصمیم شورای فنی و برکناری یک روزه و حضور مجدد علی اشکانی در تمرینات تیم ملی گفت: در جریان موضوع نیستم و نمی‌خواهم در این رابطه صحبت کنم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.