دبیر کمیته فوتسال با بیان اینکه مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال قطعا برگزار می‌شود، گفت: معقولانه نیست با این وضعیت اقتصادی برای پخش مسابقات لیگ پول هم بدهیم.

حتما مرحله پلی آف را برگزار خواهیم کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کاظم سلیمانی درباره تمایل چند باشگاه لیگ برتری فوتسال برای برگزار نشدن مرحله پلی آف لیگ برتر گفت: چنین چیزی نیست و ما حتما مرحله پلی آف را برگزار خواهیم کرد. این جزو مصوبات هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بوده است و ما هم آنرا اجرا می کنیم.

دبیر کمیته فوتسال همچنین در خصوص تاخیر در شروع دیدار پارسیان با حفاری در هفته نهم لیگ برتر تصریح کرد: لباس دروازه بان پارسیان با داور همرنگ بود و برای همین مسابقه با تاخیر شروع شد. اینها مسائل جزئی است و حل می شود. متاسفانه این یکی از مشکلات ما است که بعضی از تیم های لیگ برتری احساس می کنند حرفه ای هستند ولی ما این حرفه ای بودن را قبول نداریم. 

سلیمانی درباره پخش نشدن مسابقات فوتسال از تلویزیون و منفعلانه بودن کمیته فوتسال هم گفت: شبکه های استانی باید مسابقات را پخش کنند. کاری از دست ما بر نمی آید. متاسفانه صدا و سیما همکاری نمی کند. معقولانه نیست که ما دو ساعت وقت تلویزیون را پر کنیم و پول و هزینه هایش را هم پرداخت کنیم آنهم با این وضعیت اقتصادی. صدا و سیما باید با ما همکاری کند. البته برنامه تخصصی فوتسال قرار است از این هفته همانند سال گذشته روی آنتن برود.

دبیر کمیته فوتسال در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تغییر زمان مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا از تابستان به اسفندماه تاکید کرد: در این ارتباط باید از آقای کفاشیان یا ترابیان سئوال کنید. من در جریان نیستم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.