مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در مشهد بیش از ۳۰۰ مرکز تجاری وجود دارد که تعداد زیادی از آن‌ها تأییدیه ایمنی دریافت کرده‌اند.

بسیاری از مراکز تجاری مشهد تأییدیه ایمنی دریافت کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در برنامه رادیویی «پرس‌وجو» که امروز از صدای خراسان رضوی پخش شد، در خصوص ایمنی مراکز تجاری شهر، اظهار کرد: در سال‌های اخیر تعداد زیادی از اماکن و مراکز عمومی در شهر مشهد با رعایت تمامی موارد ایمنی مورد نظر سازمان آتش‌نشانی، تأئیدیه ایمنی دریافت کرده‌اند.

وی با تکذیب این خبر که تنها ۱۰ مرکز تجاری در مشهد تاییدیه ایمنی گرفته‌اند، ادامه داد: البته با توجه به وجود بیش از ۳۰۰ مرکز تجاری در مشهد، مراکزی وجود دارند که تأییدیه ایمنی دریافت نکرده‌اند، لذا پیگیر هستیم آن‌ها نیز تأییدیه ایمنی را دریافت کنند.

جعفری با بیان این که «بیش از ۱۷ سال است که سازمان آتش‌نشانی طبق قانون هنگام ساخت‌وساز بر آن نظارت و ساختمان‌ها هنگام دریافت پایان‌کار از آتش‌نشانی تآییدیه ایمنی دریافت می‌کنند»،   تصریح کرد: با این وجود بسیاری از مراکز تجاری و ساختمان‌ها قدیمی هستند که با هم‌کاری دستگاه قضایی و مدیران مناطق شهرداری مشهد بسیاری از این مراکز تجاری شناسایی و بازرسی شده‌اند و به آن‌ها اخطار داده شده است تا موارد ایمنی را رعایت کنند که این مراکز نیز به دنبال آن هستند تا نقص‌های موجود در ساختمان‌ها را رفع کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.