سخنگوی وزارت دفاع روسیه فاش کرد: تروریست‌ها تا عصر امروز در ادلب واقع در سوریه از سلاح شیمیائی استفاده می‌کنند.

تصمیم تروریست ها برای استفاده از سلاح شیمایی در ادلب تا عصر امروز

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز شنبه در اظهاراتی اعلام کرد: تروریست ها در شهر ادلب واقع در سوریه تا عصر امروز از سلاح شیمیائی استفاده می کنند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص ادامه داد: تروریست ها در شهر ادلب تمام آمادگی های لازم برای ارتکاب این اقدام تحریک آمیز را به انجام رسانده و به صورت کاملی برای حمله شیمیائی تا عصر امروز هشتم سپتامبر به این اقدام مبادرت خواهند ورزید.

وی در ادامه افزود: نشانه آغاز گام عملی این اقدام تحریک آمیز تروریست ها نیز تیم ویژه ای از دوستان خارجی تروریست ها هستند که البته تمامی تحرکات آن ها را زیرنظر داریم.

این در حالی است که در آستانه آغاز احتمالی عملیات آزادسازی ادلب در سوریه از اشغال تروریست های مورد حمایت غرب، دیدارهای مقامات آمریکایی در منطقه افزایش داشته است. در همین راستا، نیروی هوایی روسیه نیز اخیراً برخی مواضع تروریست ها در اطراف ادلب را هدف قرار داده است.

به گزارش مهر، هرگاه ارتش سوریه عرصه را بر تروریست های متجاوز در اراضی این کشور تنگ می کند، کشورهای غربی به بهانه هایی از قبیل حمله شیمیایی، تلفات انسانی و غیره تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از مقابله دمشق با تروریست های اجاره ای آنها به کار می گیرند.

گفتنی است در ۷ آوریل سال ۲۰۱۷، آمریکا با نسبت دادن حملات شیمیایی به دمشق، پایگاه هوائی الشعیرات سوریه را با ۵۹ موشک «تام هاوک» هدف قرار داده بود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.