بجنورد- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دبیرخانه حمایت از کتب ارزشمند کشور دو کتاب از تازه های نشر ناشران خراسان شمالی را جزء کتاب های ارزشمند کشور اعلام و آنها را مورد حمایت قرار داد.

دو کتاب از خراسان شمالی در زمره کتاب های ارزشمند کشور قرارگرفت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: کتاب «نگاهی به خراسان شمالی» نوشته علی نقویان و منظومه «دوچنار» نوشته حسن روشان از نویسندگان خراسان شمالی هستند.

وی اظهار کرد: کتاب «نگاهی به خراسان شمالی» در ٢٠٠ صفحه و با تیراژ ٢٠٠٠ نسخه که در انتشارات عقربه به چاپ رسیده است، تعداد ١٥٠ جلد از این کتاب توسط دبیرخانه حمایت از کتب ارزشمند کشور خریداری  شد.

رضایی همچنین، گفت: دبیرخانه حمایت از کتب ارزشمند ١٥٠ جلد از منظومه«دوچنار» در ١١٢ صفحه و با تیراژ ١٠٠٠ نسخه که در انتشارات بیژن یورد به چاپ رسیده است را خریداری کرد.

یادآوری می نماید؛ در سال ٩٦، ٣٠٠ عنوان کتاب توسط ناشران خراسان شمالی به چاپ رسید که دبیرخانه حمایت از کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از این تعداد ٢٢٤ عنوان را به مبلغ یک میلیارد ریال مورد حمایت قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.