بجنورد- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان شمالی یکی از پایه های اصلی اقتصاد مقاومتی را تعاونی ها توصیف کرد و گفت: تعاونی ها می توانند نقش سازنده و تاثیرگذاری بر جامعه داشته باشند.

تعاونی ها از پایه های اصلی اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمود ثمینی در سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان اظهار داشت: باید با ساماندهی و دنبال کردن سیاستگذاری های بانک مرکزی، مردم را به سمت ایجاد تعاونی ها تشویق و ترغیب کنیم.

وی افزود:راه مقابله با استکبار جهانی و تامین نیازمندی های داخلی، اقتصاد مقاومتی و استفاده از سرمایه های  فکری و معنوی تعاونی هاست.

وی با ابراز گلایه از این که تاکنون در حوزه اقتصاد، فرهنگ تعاون تقویت نشده است، ادامه داد: ضمن این که باید این موضوع آسیب شناسی شود اما تاکنون اقدامات شاخصی انجام نشده اما این بدان معنا نیست که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قادربه انجام آن نبوده بلکه فرهنگ تعاون به خصوص در بخش اقتصاد به درستی تبیین نشده است.

ثمینی خاطرنشان کرد:باید بدانیم تحت هر شرایطی از سرمایه های خود حمایت و بر استمرار این کار پافشاری کنیم و در این مسیر بقیه دستگاه های اجرایی متولی با حوزه تعاون همکاری کنند تا به توفیق بیشتری دست یابیم.

در پایان این مراسم از تعاونی های برتر استان با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.