گیلان- علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در جریان بازدید روند احداث درمانگاه هموفیلی واقع در محله چله خانه رشت گفت: ظرف چند روز آینده ۵۵ میلیون تومان برای تسریع در روند احداث این درمانگاه به پیمانکار پروژه پرداخت خواهد شد.

اختصاص ۵۵ میلیون تومان برای تسریع در ساخت درمانگاه بیماران هموفیلی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شهرداری رشت  ، بهارمست  تصریح کرد: به تدریج در بازه های زمانی مختلف مبلغ مورد نیاز به پیمانکار پروژه پرداخت خواهد شد.

فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در این بازدید به تسریع در روند احداث پروژه درمانگاه بیماران هموفیلی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه توقف در احداث درمانگاه هموفیلی به هیچ عنوان قابل قبول نیست بیان داشت: این درمانگاه باید در دو ماه گذشته به بهره برداری می رسید و در این زمینه کوتاهی انجام شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت در انتها تاکید کرد: درمانگاه بیماران هموفیلی ظرف ۲۰ روز آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

گفتنی است دومین درمانگاه تخصصی بیماران هموفیلی کشور با مشارکت شهرداری رشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محله چله خانه رشت در حال احداث است.

در این بازدید علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت، هومن روایی رئیس سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری رشت و مجتبی شهرستانی مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.