نماینده مرجعیت دینی عالی عراق گفت: اقدامات کنونی مرجعیت دینی درباره بصره کمترین وظیفه ای است که برای اهالی این استان و بویژه شهدای آن انجام می دهد.

جدیدترین مواضع نماینده آیت الله سیستانی درباره بصره

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، احمد الصافی در بیانیه ای افزود: آنچه ما این روزها در بصره انجام می دهیم کمترین وظیفه در برابر اهالی صبور آن بویژه خانواده های شهدای آن است که بیشترین تعداد شهدا در بین استانهای عزیز عراق هستند.

وی با اشاره به اینکه بصره در جانفشانی و حمایت لجستیکی از نیروهای الحشد الشعبی در همه جبهه های دفاع تا تحقق پیروزی پیشقدم بود؛ افزود: اقدامات ما کمترین وظیفه ای است که می توانیم انجام دهیم.

احمد الصافی چند روز پیش همراه با هیئتی از کارشناسان به دستور آیت الله سیستانی برای رسیدگی به مشکلات مردم بصره به این شهر سفر کرد.

 احمد الصافی با اشاره به ماموریت خود از طرف مرجعیت دینی برای سفر به بصره گفت: من به دستور آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعه بعد از تشدید بحران آب به بصره آمده ام.

وی تاکید کرد: آیت الله سیستانی ما را مامور خرید دستگاه های پمپاژ آب از اموال مرجعیت دینی کردند.

الصافی تصریح کرد: ماموریت ما مشخص است و به یاری خداوند به نقطه مهمی رسیدیم که اثر آن در چند روز آینده نمود خواهد یافت.

وی افزود: شهر بصره مستحق خدمات بسیاری است زیرا از مشکلاتی واقعی و نه سطحی رنج می برد. ساختار زیربنایی فرسوده است و نیاز به اراده ای واقعی برای ساختن آن از سوی دولت از طریق قطع ریشه فساد وجود دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.