کرج- استاندار البرز گفت: در یک سال اخیر اقدامات بزرگی در راستای رونق اقتصادی و تقویت زیرساخت های عمرانی البرز صورت گرفته است که با اطلاع رسانی دقیق، مردم از خدماتی که دولت در این شرایط سخت ارائه می دهد، آگاه می شوند.

استاندار البرز:اقدامات بزرگی در راستای توسعه زیرساخت‌های استان انجام شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمدعلی نجفی صبح امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از برنامه ریزی های صورت گرفته، افزود: با تعامل و همراهی صورت گرفته مجموعه استان، تمهیدات لازم را برای این مراسم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب و عملکرد نظام سد محکمی در برابر تخریب های چند صد رسانه خارجی معاند محسوب می شود.

نجفی با بیان اینکه برخی از رسانه های داخلی نیز ناآگاهانه زمینه سو استفاده دشمنان نظام را فراهم می کنند، گفت: مقام معظم رهبری طی سخنرانی اخیر خود، زوایای مختلف برنامه های دشمنان را تشریح کردند که باید از این اندیشه برای خنثی کردن دسیسه های استکبار استفاده کرد.

وی افزود: برگزاری کنگره ملی شهدا به میزبانی البرز نیز اقدام ارزشمندی در جهت تبیین و تشریح از خود گذشتگی ها و دلاورمردی های شهدا، ایثارگران و آزادگان سرفراز کشورمان است که باید این فرصت را مغتنم دانست.

استاندار البرز اضافه کرد: دشمنان برنامه ریزی دقیقی در راستای تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت کرده اند و درصدد اعمال نقشه های شوم خود هستند.

وی گفت: چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور گسترده مردمی جشن می گیریم و این به ویژه با حضور فعال و پرشور دانش آموزان و دانشجویان با رنگ و بوی خاصی محقق می شود.

نجفی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان سوالات بسیاری در خصوص انقلاب اسلامی دارند، افزود: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با محوریت تنویر افکار عمومی و بویژه نسل چهارم انقلاب نسبت به اهداف انقلاب اسلامی باشد.

نماینده عالی دولت در استان البرز خاطرنشان کرد: دشمنان نظام با بهره برداری از فضای مجازی، درصدد پیاده سازی اهداف مخرب خود بر علیه نظام هستند از این رو با تفسیر قرآن می توان در برابر بسیاری از این توطئه ها ایستاد.

استاندار البرز گفت: صهیونیست، یکپارچگی و انسجام کشور را مورد هدف قرار داده چراکه به خوبی آگاه است با وحدت و همدلی راه نفوذی به ایران اسلامی نخواهد داشت.

وی در پایان بیان کرد: در یک سال اخیر اقدامات بزرگی در راستای رونق اقتصادی و تقویت زیرساخت های عمرانی البرز صورت گرفته است که با اطلاع رسانی دقیق، مردم از خدماتی که دولت در این شرایط سخت ارائه می دهد، آگاه می شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.