سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران می‌گوید این تیم مجبور است در راه آماده سازی و حضور در المپیک، با تیم‌های داخلی بازی کند.

صانعی: بازی های داخلی جای مسابقات سطح بالای خارجی را نمی گیرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، درباره آخرین شرایط تیم فوتسال جوانان ایران گفت: روز دوشنبه این هفته یکی دیگر از اردوهای ما تمام می شود. بعد از آن فقط دو مرحله آماده سازی دیگر تا اعزام به المپیک در پیش داریم. با این شرایط اقتصادی هم امکان برگزاری بازی تدارکاتی خارجی وجود ندارد و باید به بازی های داخلی بسنده کنیم.

وی درباره اینکه سرنوشت بازی با عراق و ترکیه به کجا رسید؟ تصریح کرد: ترکیه جوری نبود که بخواهیم برای این تیم هزینه کنیم. بازی با ترکیه و عراق خوب است ولی نه در این مرحله که ما ۲۰ بازیکن نهایی خود را شناخته ایم. این مسابقات برای ۶ ماه پیش خوب بود نه الان.

سرمربی تیم فوتسال جوانان ادامه داد: امیدواریم در المپیک به نتیجه ای که می خواهیم برسیم. توقع چهار بازی بزرگ را داشتیم که نشد. در حال حاضر با تیم های لیگ برتری جوانان و یا تیم های لیگ دسته اولی بزرگسالان بازی می کنیم که شرایطشان به ما نزدیک است ولی بازی های داخلی جای مسابقات سطح بالای خارجی را نمی گیرد. الان مجبوریم با تیم های ایرانی بازی کنیم که سبک فوتسالشان شبیه به هم است. در المپیک این شرایط نیست و با سبک های اروپایی و آمریکای لاتین مواجه هستیم.

صانعی افزود: بازیکن نیاز دارد که با بازیکنان خارجی «تنه به تنه» شود و این مسئله را درک کند که خارجی ها هیچ فرقی با ایرانی ها ندارند. ما هرچقدر مسابقات دوستانه داخلی هم برگزار کنیم به دو موضوع یعنی سبک و بازیکن خارجی نمی رسیم. به هر حال در این وضعیت باید سعی کنیم با تلاش خود و همچنین انتقال تجربه به بازیکنان جوان، این مسئله را جبران کنیم. امیدوارم فقط در انتخاب نفرات تیم ملی اشتباه نکرده باشیم.

وی با اشاره به حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی تیم جوانان خاطرنشان کرد: آقای تاج از این تیم خوشش آمد و قول داد همه جوره از آن حمایت کند. امیدوارم ایشان قبل از سفر از تیم حمایت کند تا با روحیه عازم آرژانتین شویم.

سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران در پاسخ به این سئوال که آیا پاداش های معوقه اش را از فدراسیون دریافت کرده است؟ گفت: خیر؛ آقای تاج قول داد با اولین پولی که به فدراسیون برسد، پاداش تیمی که سهمیه المپیک را کسب کرد پرداخت کند. طلب های من از فدراسیون زیاد است (با خنده) اما حاضرم طلبهایم را ندهند ولی پاداش کادر فنی و بازیکنانی که سهمیه گرفتند، پرداخت شود. الان همان پاداش نسبت به سال گذشته از نظر ارزش پولی یک چهارم کاهش داشته است. حتی اگر همان موقع نصف پاداش را پرداخت می کردند بهتر بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.