به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ۵ هزار نسخه از کتاب «برای قلب سپید تو» در برنامه‌های فرهنگی حرم رضوی توزیع شد.

توزیع  ۵۰۰۰نسخه  کتاب «برای قلب سپید تو» در حرم امام رضاعلیه السلام

به گزارش قدس آنلاین، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای توسعه و گسترش فرهنگ رضوی و آشنایی نوجوانان با سیره اهل بیت(ع) محصولات فرهنگی متعددی در قالب‌های جذاب و متنوع همراه با معارف قرآنی طراحی و تولید می‌کند که توزیع ۵ هزار نسخه از کتاب «برای قلب سپید تو» در برنامه‌های فرهنگی حرم رضوی از جمله این محصولات فرهنگی است.

کتاب «برای قلب سپید تو» برداشتی آزاد از نهج البلاغه ویژه نوجوانان به قلم سیده نرگس میر فیضی و با ارزیابی علمی حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی با هدف انتقال نکات کلیدی زندگی از دیدگاه امام علی(ع) از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تولید و در اختیار زائران امام هشتم(ع) قرار گرفته است.


این اثر فرهنگی مجموعه‌ای از یادداشت‌های کوتاه است که در آن نویسنده سعی کرده با استفاده از کلام امیرالمؤمنین علی(ع) نکات سازنده ای را به جوانان و نوجوانان ارائه دهد.
«تجارت با خدا»، «زبان درنده»، «ظرف جادویی»، «خانه بی‌ستون»، «گمشده مومن»، «دنیا؛ مار خوش خط و خال»، «ممنون که حواست به من است!»، «مراقب ابرهای زندگی‌ات باش!»، «ناتوان و ناتوان تر»، «خوابی یا بیدار؟»، «دوستی خاله خرسه»، «بدترین دوست دنیا»، «آب یا سراب؟»، «خدای بزرگ، جهان کوچک»، «جهاد خانُمانه»، «همه جا خانه توست!»، و ... از جمله سرفصل‌هایی است که در کتاب «برای قلب سپید تو» بیان شده است.
یادآوری می‌شود؛ تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، برگزاری مسابقات فرهنگی، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می‌شود.

منبع: آستان نیوز

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.