۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 618941

تحقیقات برای شناسایی عاملان قتل مردی که به مسافران مشهد سوئیت کرایه میداد ، ادامه دارد.

ماجرای مرموز قتل هتلدار مشهدی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، آخرین ساعات هفته گذشته خبر قتل مردی 50ساله قاضی ویژه قتل مشهد را به محل جرم کشاند. بنا برگفته قاضی میرزایی جسداین مرد که سوئیتهای یک ساختمان 5طبقه را به مسافران کرایه میداد  با دست و پای بسته دریکی از اتاقها کشف شد.

این درحالی است که معاون گردشگری میراث‌فرهنگی خراسان‌رضوی گفت: قتل مرد ۵۰ ساله مشهدی در واحد اقامتی غیرمجاز صورت گرفته است.

یوسف بیدخوری با اشاره به ماجرای قتل مرد 50 ساله‌ای که واحد اقامتی اجاره می‌داده اظهار داشت: جایی که ایشان فوت کرده و اجاره می‌داده، مجوزی نداشته و تحت نظارت میراث فرهنگی خراسان رضوی نبوده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: واحدهایی که از ما مجوز دارند، پروانه بهره‌برداری و نرخ‌نامه دارند و تحت نظارت ما هستند و پرسنل آنها نیز در صورتی که برخورد نامناسبی داشته باشند با آنها برخورد می‌شود.

بیدخوری بیان کرد: در حوزه قیمت‌ها نیز با این واحدها در صورت تخلف برخورد می‌شود و واحدهایی که مجوز ندارند به محض شناسایی با آنها برخورد صورت می‌گیرد.

وی افزود: متاسفانه واحدی که این قتل صورت گرفته است، غیرمجاز بوده و توصیه همیشه ما به مسافر این بوده است که حتما از واحدهایی استفاده کنند که مجوز فعالیت دارند.

درهمین راستا ؛ قاضی ویژه قتل مشهد به خبرنگار قدس آنلاین گفت: تحقیقات برای شناسایی متهمان قتل مرد ۵۰ ساله مشهدی ادامه دارد.

قاضی ویژه قتل مشهد افزود: وی با اجاره سوئیت‌های پنج طبقه به مسافران در مشهد کاسبی می‌کرده و با دست و پای بسته در یکی از واحدهای همین ساختمان به قتل رسیده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.