معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی گفت: مشمولین قانون منع بکارگیری بازنشستگان درخراسان رضوی به اندازه انگشتان دو دست هم نیست.

مدیران مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان درخراسان به اندازه انگشتان دو دست هم نیست

محمد رحیم نوروزیان در گفتگو با قدس انلاین در پاسخ به این سوال که در استان چند نفر شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند گفت: با این قانون برخورد پوپولیستی صورت گرفت و به طوری در جامعه تفسیر و تشریح شده است که انگار پس از اجرای این قانون افراد زیادی  از اداره های دولتی بیرون خواهند رفت و تعداد آنها به گونه ای خواهد بود که باید با چندین اتوبوس به منزل بروند اما در حقیقت این طوری نیست و شاید در استان تعداد افرادی که شامل این قانون شوند به اندازه انگشتان دو دست نباشند.

نوروزیان در پاسخ به این سوال که طبق برخی خبرهای غیررسمی فقط در مجموعه خود استانداری نزدیک به ده نفرهستند که شامل این قانون می شوند و حتی  خودتان نیز شامل این قانون هستید ، اظهار داشت: در باره اینکه من مشمول این قانون هستم یا خیر دوروایت وجود دارد ،اما تابع قانون هستم و پس از تایید نهایی شورای نگهبان و ابلاغ رئیس جمهور جهت اجرا در صورتی که مشمول این قانون باشم عرصه را به افراد جوانتر واگذار خواهم کرد .

وی افزود: از طرفی ممکن است افرادی که یقین دارند مشمول این قانون می شوند در مدت باقی مانده احکام یا انتصاب هایی را انجام دهند که نشات گرفته از  مقاصد شخصی یا حزبی باشد و در برخی موارد حتی بار مالی نیز به جامعه تحمیل کند که اگرچه از لحاظ قانونی ممکن است مشکلی در این باره وجود نداشته باشد اما از لحاظ اخلاقی به هیچ وجه صحیح نمی باشد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی همچنین گفت: فرماندار شهرستان هایی که فرمانداری انها با سرپرست اداره می شوند انتخاب شده اند و منتظر امضا وزیر کشور جهت معرفی و شروع به کار آنها می باشیم.

وی افزود: فرماندار شهرستان خواف نیزکه مامور از دانشگاه فردوسی بود و از تاریخ اول شهریور ماه قرار بود که مجددا به دانشگاه برگردد اما توسط مراجع قضایی به دلیل اتهامات مالی بازداشت شد نیز انتخاب شده است و در صورتی که وزارت کشور وی را تایید نماید به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.