مدیرکل دفترشهری استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی برای ساخت ایستگاه آتش نشانی در اختیار شهرداری های این استان قرار گرفته است.

۹۰ میلیارد ریال کمک دولتی برای ساخت ایستگاه آتش نشانی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، وحید قربانی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال های ۹۳ تا ۹۶ نیز بیش از ۹۰ میلیاردریال کمک های دولتی برای ساخت ایستگاه های آتش نشانی دراختیار شهرداری های استان قرارگرفته است.

وی افزود:از ابتدای سال نیز تاکنون حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبارصرف تجهیزآتش نشانی های خراسان رضوی شده است. همچنین در سال جاری برنامه ریزی لازم برای ارتقاء سطح علمی و عملی نیروهای آتش نشانی انجام شده است که از جمله آنها کلاس آموزش فرماندهی عملیات و مسابقات عملیاتی آتش نشانان است که برنامه ریزی شده و به زودی برگزار می شود.

مدیرکل دفترشهری استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: در راستای اهمیت آموزش و ارتقاء سطح آمادگی جسمانی آتش نشانان در سال گذشته نیز بیش از ۳۰۰ آتش نشان در استان آموزش های لازم را فراگرفتند.

قربانی تصریح کرد: طی بازه زمانی ۹۳ تا ۹۶ همچنین ۲۴ایستگاه جدید در سطح شهرهای استان احداث شده و ۱۱۰میلیاردریال نیز درحوزه خرید تجهیزات ، امکانات و ماشین آلات مورد نیاز برای آتش نشانی از محل کمک های دولتی هزینه شده است.

وی بیان کرد: شهرداری ها باید نسبت به تجهیز ایستگاه های آتش نشانی به امکانات و تجهیزات مورد نیاز با توجه به حوادث منطقه و همچنین پایش و ارزیابی نیروها و تجهیزات آتش نشانی از محل اعتبارات شهرداری ها اقدام کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.