سخنگوی تعزیرات حکومتی از کشف محموله ۵۰ میلیاردی لوازم یدکی با گزارش های مردمی خبر داد و گفت: متهم این پرونده که فردی دو تابعیتی بود، با رای شعبه رسیدگی کننده روانه زندان شد.

کشف محموله ۵۰ میلیاردی لوازم‌یدکی در سمنان که توسط متهم دو تابعیتی احتکار شده بود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران گفت: با دریافت گزارش مردمی در مورد اختفای لوازم یدکی در یک انبار، گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان سمنان با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی از این انبار مشخص شد که لوازم یدکی خودرو شامل صفحه کلاج، میل لنگ و سوپاپ به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در این انبار نگهداری می شود.

رایگانی تصریح کرد: محموله مذکور موقتا توقیف و پرونده برای بررسی بیشتر در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت و مالک محموله به شعبه رسیدگی کننده احضار شد.

سخنگوی تعزیرات حکومتی تاکید کرد: متهم پس از حضور در شعبه ضمن اظهار اینکه فردی دو تابیعیتی است؛ اسناد گمرکی مربوط به سال های ۸۶ و ۸۹ تا ۹۳ را ارائه کرد که این مدارک قانونی و مورد قبول نبود. 

رایگانی گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی و ثبت نشده محموله مذکور در سیستم جامع سامانه انبارها، تخلف محرز اعلام و قرار بازداشت این متهم صادر و وی روانه زندان شد.

وی در مورد سرنوشت این محموله نیز اظهار داشت: این محموله فعلا توقیف شده، ظن به قاچاق و اختفا و گرانفروشی در این پرونده مطرح است و پس از اثبات قطعی تخلف برابر قانون در مورد این کالاها تصمیم‌گیری می شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.