۴۰ میلیارد ریال اعتباربرای تجهیز آتش نشانی های خراسان رضوی صرف شد.

تجهیز آتش نشانی های خراسان رضوی

 به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل دفترشهری استانداری خراسان رضوی گفت: این اعتبار از ابتدای امسالتخصیص اعتباربه تجهیز آتش نشانی های خراسان رضوی تاکنون برای تجهیزآتش نشانی های استان صرف شده است.

وحید قربانی افزود: در سال های ۹۳ تا ۹۶ نیز بیش از ۹۰ میلیاردریال کمک های دولتی برای ساخت ایستگاه های آتش نشانی دراختیار شهرداری های استان قرارگرفت که برای ساخت ۲۴ ایستگاه جدید در شهرهای استان صرف شد.

وی گفت: برای خرید تجهیزات،   امکانات و ماشین آلات مورد نیاز آتش نشانی هم  از محل کمک های دولتی ۱۱۰ میلیاردریال صرف شد. مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی افزود: شهرداری ها باید برای تجهیز ایستگاه های آتش نشانی به امکانات مورد نیاز با توجه به حوادث منطقه و همچنین پایش و ارزیابی نیروها و تجهیزات آتش نشانی از محل اعتبارات شهرداری ها اقدام کنند.

قربانی با اشاره به اهمیت آموزش و ارتقاء آمادگی جسمانی آتش نشانان گفت: برای ارتقاء سطح علمی و عملی نیروهای آتش نشانی، امسال برنامه ریزی شده است که برگزاری کلاس آموزش فرماندهی عملیات و مسابقات عملیاتی آتش نشانان از این برنامه هابه شمار می رود. وی گفت: پارسال بیش از ۳۰۰ آتش نشان در  خراسان رضوی، آموزش های لازم را فراگرفتند.

منبع: صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.