البرز- با برگزاری مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره ملی فوتبال پایه پسران زیر ١٢ سال کشور با حضور تیم های منتخب سراسر کشور در البرز آغاز شد.

آغاز ششمین جشنواره ملی فوتبال پایه پسران در البرز/ آینده سازان ایران گردهم آمدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، ششمین جشنواره فوتبال پایه زیر ۱۲ سال کشور از صبح امروز دوشنبه به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار شهرستان ساوجبلاغ وبا حضور  ٥٠٣ بازیکن از ٣١ استان کشور آغاز شد.

در این دوره که به مدت  دو روز به طول می انجامد برترین نفرات این رویداد ورزشی از سوی کمیته ارزیابی به اردوی تیم های منتخب نونهالان کشور دعوت خواهند شد.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره علاوه بر مسئولان فدراسیون فوتبال برخی از ملی پوشان اسبق فوتبال ایران چون محسن خلیلی، ابراهیم صادقی، مهدی امیرآبادی و نیما نکیسا حضور داشتند.

رییس فدراسیون فوتبال در این مراسم با قدردانی از اداره کل ورزش وجوانان و هیات فوتبال استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ به عنوان مجریان برگزاری این دوره از جشنواره ورزشی گفت: جا دارد تشکری هم از پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال داشته باشم که به این رویداد توجه نشان دادند و در این مراسم حضور پیدا کردند.

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید براینکه باید بهترین شرایط را برای تیم های پایه فراهم کنیم گفت:برگزاری این فستیوال ها نشانگر آن است که فوتبال در کشور ما زنده است و فردای این ورزش از آن ما است.

تاج تصریح کرد: امروز بهترین تیم های فوتبال، فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتسال بانوان در آسیا از آن ایران است و برای ادامه این روند نباید دچار سکون شویم  ونیاز است تا با پویایی و حرکت به کار خودمان ادامه بدهیم.

رییس فدراسیون فوتبال برگزاری جشنواره فوتبال پایه در کشور را بستری برای شناسایی استعدادها دانست و گفت: حمایت از تیم های پایه تنها راه توسعه فوتبال کشور است و امیدوارم اینگونه رویدادها استمرار و تداوم داشته باشد تا شاهد شناسایی آینده سازان فوتبال کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین پیش از این جشنواره فوتبال زیر ۱۲ سال دختران کشور به میزبانی مجموعه ایثار ساوجبلاغ برگزار و برترین های کشور به مدت ۲ روز با هم به رقابت پرداختند.

ششمین دوره جشنواره فوتبال پایه کشور در حالی برگزار می شود که استان البرز پیش از این نیز یکبار میزبانی این رویداد را در سال های قبل برعهده داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.