تیم الدحیل قطر با وجود غایبان آماده‌سازی خود را برای بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس آغاز کرده است.

آخرین اخبار از روند آماده سازی الدحیل برای بازی مقابل پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، این تیم همچنان تمرین‌های آماده‌سازی خود برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران ادامه می‌دهد. نبیل معلول (سرمربی) و دستیارانش با وجود غیبت برخی از بازیکنان و از جمله مدافع کره‌ای به خاطر حضور در اردوی تیم ملی روی بازیکنان حاضر در تمرین‌ها از نظر بدنی، فنی و آمادگی روحی جهت رویارویی با پرسپولیس کار می‌کنند.

انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری ترکیب تیم الدحیل در تمرین‌های گروهی تکمیل شود و تا آن زمان نبیل معلول باید از عدم حضور برخی بازیکنان رنج ببرد.

خبر دیگر از حریف قطری پرسپولیس آماده‌سازی کریم بوضیاف، بازیکن مصدوم الدحیل برای برای بازی برگشت است. این بازیکن کلیدی الدحیل هم‌اکنون در تمرین‌های گروهی تیم ملی فوتبال قطر حضور دارد و به احتمال فراوان برای دقایقی در بازی دوستانه با فلسطین به میدان خواهد رفت.

تیم الدحیل در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر برابر پرسپولیس پیروز شد. بازی برگشت ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم برنده به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.