هافبک سابق پرسپولیس و حال حاضر شلونسک وروتسلا درباره حضورش در فوتبال لهستان و دوری از شور و حال خاص لیگ ایران صحبت کرد.

احمد زاده:به خودم اجازه شکایت از پرسپولیس را نمی‌دهم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بعد از دو سال حضور در تراکتورسازی و سه فصل بازی در پرسپولیس، فرشاد احمدزاده شرایط جدیدی را در لیگ استراکلاسا تجربه می‌کند و در هفت مسابقه اخیر شلونسک وروتسلا حضور ثابت داشته که یک گل و دو پاس گل عملکرد او بوده ولی فاصله گرفتن از شور و هیجان فوتبال ایران وضعیت متفاوتی برای او رقم زده است.

احمدزاده که یکی از بازیکنان موثر فصول اخیر پرسپولیس بود، در شلونسک وروتسلا لهستان نیز جایگاه ثابتی پیدا کرد اما لژیونر شدن او و حضورش در فوتبال اروپا موجب نشد به تیم ملی دعوت شود که این بازیکن در گفت‌وگو با "ورزش سه" که متن آن را در زیر می‌خوانید، ابراز امیدواری کرد بتواند در اردوهای بعد جزو منتخبان کارلوس کی‌روش قراربگیرد.

* از وضعیت باشگاه شلونسک وروتسلا راضی هستی؟

شرایط باشگاه خوب و همه چیز سر جای خود است؛ کار می‌کنیم و روز به روز بهتر می‌شویم؛ شروع خوبی در ابتدای فصل داشتیم و نتایج خوبی گرفتیم ولی در ادامه نمی‌دانم بدشانسی می‌شود گفت یا کم دقتی، ولی ناداوری هم علیه تیم ما بود که همه این مسائل دست به دست هم داد تا مثل اول فصل نتیجه نگیریم؛ بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم و اگر مسابقاتمان را نگاه کنید، از نظر آماری بهتر از حریفان کار کردیم ولی در نهایت نتایج چندان خوبی نگرفتیم؛ نمی‌دانم بدشانسی یا چه مسئله‌ای اتفاق افتاد ولی قسمت نبود که فکر می‌کنم از این به بعد نتایج تیم ما بهتر شود.

* از عملکردت با یک گل زده و دادن دو پاس گل راضی هستی؟

عملکردم می‌توانست خیلی بهتر باشد ولی متاسفانه خیلی بدشانسی داشتم؛ باید ۶-۵ پاس گل می‌دادم و ۴-۳ گل می‌زدم؛ متاسفانه بدشانسی سراغ ما آمده و چند بار به تیرک زدم و اتفاقات دیگری افتاده است؛ امیدوارم شرایط اینطور نماند و بتوانیم به روزهای خوبمان برگردیم.

* کیفیت لیگ لهستان چطور است؟

بیشتر مردم ایران فکر می‌کنند لیگ لهستان ضعیف است چون بازیکن ایرانی در این لیگ نبوده ولی واقعا لیگ سطح بالایی و جای خوبی برای پیشرفت دارد؛ هرچه باشد شرایط باشگاه‌های اروپایی است و به دلیل برگزاری یورو ۲۰۱۲ در این کشور، امکانات بسیار خوبی دارد، استادیوم‌ها را به روز و با امکانات بهتر کردند و در حال حاضر همه باشگاه ها از ورزشگاه‌ها و زیر ساخت‌های خوبی برخوردار هستند.

* با رفتن از پرسپولیس و در کل فاصله گرفتن از جو فوتبال ایران کنار آمدی؟

سختی‌هایی که در لهستان می‌کشم به کنار، اما اینجا هیچ کسی را ندارم و حتی یک ایرانی هم در شهر ما نیست با او حرف بزنم؛ بعد از سه سال از پرسپولیس رفتم و بالاخره سه فصل در آنجا زندگی کردم و با روزهای خوب و بدش بودم؛ بالاخره در دو تیم پر طرفدار ایران(تراکتورسازی و پرسپولیس) بازی کردم و در هر شهری بودم، هواداران آن لطف خاصی به من داشتند؛ در تبریز که هم‌شهریانم بودند، همیشه احترام می‌گذاشتند و تحویلم می‌گرفتند.
در پرسپولیس هم که شرایط خاص خود را داشت و هوادارانش در آسیا و دنیا شناخته شده هستند؛ خارج از مسائل فوتبالی، سخت است که در دو ماه گذشته حتی با یک نفر بیرون نرفتم، همیشه در خانه تنها هستم و فقط فیلم می‌بینم؛ وقتی یک دفعه دورت از آن شلوغی، خلوت می‌شود، باید تمرکز بیشتری روی تمرینات و بازی‌ها بگذاری که این اتفاق هم سختی‌های خاص خود را دارد.

* مطالباتی از پرسپولیس داری که ندهند و کار به شکایت بکشد؟

من بخاطر بخشی از قرارداد دو سال حضور در پرسپولیس، مطالباتی دارم ولی هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم که از پرسپولیس شکایت کنم و اصلا کار به این مسائل بکشد؛ فکر این مسائل نیستم و ان‌شاالله مشکلات پرسپولیس حل شود و باز هم یک پرسپولیس خوب را ببینیم.

* با توجه به حضورت در فوتبال اروپا و عملکردی که در تیم باشگاهی‌ات داشتی، انتظار می‌رفت شانس دعوت به تیم ملی را داشته باشی ولی این اتفاق نیافتاد.

امیدوار بودم که در لیست تیم ملی باشم ولی تصمیم آقای کی‌روش بود که دعوتم نکند؛ دوباره تلاش می‌کنم تا در اردوهای بعدی تیم ملی باشم؛ بالاخره دعوت شدن به تیم ملی آرزوی هر فوتبالیستی است و همه دوست دارند برای پرچم کشورشان بازی کنند؛ من هم از این قضیه مستثنی نیستم و امیدوارم به تیم ملی برسم.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.