مازندران- سپاه کربلا مازندران به مناسبت بازگشت پیکرهای مطهر سید جلال حبیب الله پور و سید سجاد خلیلی، دو شهید مدافع حرم به استان مازندران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم وداع با این شهدای گرانقدر ۱۹ شهریور در حسینیه عاشقان کربلا ساری و با حضور همرزمان و خیل مردم علاقه مند به شهداء برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم وداع با پیکرهای مطهر دو شهید مدافع حرم امروز در ساری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران، سپاه کربلا مازندران به مناسبت بازگشت پیکرهای مطهر سید جلال حبیب الله پور و سید سجاد خلیلی، دو شهید مدافع حرم به استان مازندران طی اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم وداع با این شهدای گرانقدر ۱۹ شهریور در حسینیه عاشقان کربلا ساری و با حضور همرزمان و خیل مردم علاقه مند به شهداء برگزار خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: در روزگاری که یزیدیان زمان در چهره آمریکا، صهیونیسم و آل سعود برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی و انحراف جهان اسلام با راه اندازی گروهک های تکفیری تروریستی داعش برای ترویج افکار شیطانی از هیچ جنایتی فرو نگذاشتند، شهدای مدافع حرم با بصیرتی مثال زدنی در ادای تکلیف و صیانت از حرمین آل الله با غیرت مثال زدنی در میدان مبارزه حاضر شدند و با خلق حماسه ای بی بدلیل طومار فتنه شمرصفتان زمانه را در منطقه در هم پیچیدند و پرچم پرافتخار کربلا را برافراشته نگه داشتند.

شیرمردان دیار علویان که در عرصه دفاع از حریم انقلاب و ولایت برای شکستن جبهه جهانی کفر در جنگ های نیابتی در منطقه یکه تاز جهاد و شهادت هستند، با تقدیم چهل شهید مدافع حرم به حریم آل الله، بیعتی ناگسستنی با ولایت را به نمایش گذاشتند و در صف لشکر جبهه مقاومت جهان اسلام همچنان دوران هشت سال دفاع مقدس، خط شکن و خط نگهدارند.

حال که صدای پای قافله کربلا می آید، شهدای مدافع حرم این اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا«ع» از راه می رسند تا بار دیگر تاریخ شاهد مردانی باشد که در دفاع از ولایت اگر هزاران بار تکه تکه شوند دست از امام زمان خویش برنخواهند داشت.

پیکرهای مطهر شهیدان مدافع حرم سردار رشید اسلام سید جلال حبیب الله پور و سید سجاد خلیلی دو سید از سلاله پاک زهرای اطهر اولین مدافع حرم که در نبرد با شجره خبیثه داعش، این مولود نامیمون مثلث شیطان بزرگ، رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی و آل سعود و گروه های تروریستی؛ به قافله یاران سیدالشهداء پیوستند همزمان با ورود کاروان اباعبدالله الحسین(ع) به سرزمین پر بلای کربلا به خطه شهیدپرور استان مازندران باز می گردد.

سید جلال حبیب الله پور در درگیری با گروهک های تروریستی در استان درعا، جنوب سوریه و در منطقه "بُصری حَریر" در تاریخ ۳۱ فروردین ۹۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد که بخاطر شرایط نامناسب منطقه پیکر مطهرشان در منطقه ماند و بعد از تلاش های فراوان و آزادسازی این منطقه توسط نیروهای مقاومت و بعد از مدتها تفحص، پیکر مطهرشان در ایام دهه غدیر شناسایی و بعد از انجام آزمایشات DNA احراز هویت شد.

حبیب لشگر همیشه پیروز ۲۵ کربلا بعد از گذشت ۱۲۳۸ روز ، سه شنبه ۲۰ شهریورماه ۹۷ به زادگاه خود در محله فروغی شهرستان بابلسر باز خواهد گشت.

شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی متولد ۱۳۷۲ و ۲۳ ساله از پاسداران ولایی لشگر ۲۵ کربلا مازندران از شهرستان بهشهر بودند که درتاریخ ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ در تک اول در درگیری های خانطومان مجروح و مفقودالاثر شدند که با عنایت حضرت امیرالمومنین در ایام عید غدیر پیکر مطهرشان در اطراف خانطومان کشف و بعد از انجام مراحل آزمایشات DNA احراز هویت شد و بعد از ۸۸۲ روز به آغوش مردم شهید پرور استان مازندران و شهرستان بهشهر باز خواهد گشت.

بر پایه این خبر، مراسم وداع شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی سه شنبه ۲۰ شهریور همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی شهرستان بهشهر برگزار و پیکر مطهرشان صبح روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ساعت ۹ صبح از جلوی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع خواهد شد.

مراسم وداع شهید مدافع حرم سید جلال حبیب الله پور نیز در روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ شهرستان بابلسر برگزار و پیکر مطهرشان در روز پنج شنبه ۲۲ شهریور از ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر به سمت امامزاده ابراهیم این شهرستان تشییع خواهد شد.

در این اطلاعیه از آحاد مردم ولایی مازندران دعوت شد با حضور عاشورایی در این مراسم، ضمن پاسداشت مقام شهدای تاریخ ساز مدافع حرم، جلوه ای از وحدت و تجدید بیعت با آرمان های بلند انقلاب اسلامی و ارزش های عاشورای حسینی و تداوم راه پرعزت شهیدان را به نمایش گذاشته و پیام ویژه سالار شهیدان «هیهات من الذله» به دشمنان اسلام و انقلاب را در معرض جهانیان قرار دهند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.