ایلام- مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام از فراهم بودن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و افزود: تأمین نقدینگی و همسان سازی حقوق بازنشستگان با ایجاد شیوه مناسب در سراسر کشور برای رفاه حال بازنشستگان امسال اجرا می گردد.

اجرایی شدن تأمین نقدینگی و همسان سازی حقوق بازنشستگان در سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام در آیین تجلیل از بازنشستگان و بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان در محل سالن فنی و حرفه ای ایلام با بیان اینکه بازنشستگان بهترین روزهای زندگی خود را با تلاش و خدمت برای به حرکت درآوردن چرخ های صنعت، اقتصاد و ... این مرز و بوم گذرانده اند، اظهارداشت: این افراد از هیچ تلاشی برای توسعه کشور و استان دریغ نکرده و مسئولان این سازمان باید با برنامه ریزی دقیق و مناسب بهترین امکانات را در اختیار آنان قرار دهند.

سهیلا ملکشاهی از فراهم بودن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و افزود: تأمین نقدینگی و همسان سازی حقوق بازنشستگان با ایجاد شیوه مناسب در سراسر کشور برای رفاه حال بازنشستگان امسال اجرا می گردد.

وی  با بیان اینکه با اجرای این طرح، کارت اعتباری برای بازنشستگان صادر و امکان خرید اعتباری برابر با حقوق ماهیانه را فراهم خواهد ساخت، یادآور شد: با این اجرای طرح نگرانی بازنشستگان درباره زمان دریافت حقوق و مستمری ماهیانه خود برطرف می شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان ایلام به پرداخت۵۰۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات سازمان تامین اجتماعی بر اساس قانون بودجه سال جاری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: آئین نامه اجرایی این قانون توسط هیات دولت مصوب شده و در سال جاری اجرایی می گردد.

وی با بیان اینکه باید حرمت بازنشسته ها در جامعه حفظ شود، گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در جامعه از جمله تجربه بسیار ارزشمند بازنشستگان دولتی، تامین اجتماعی و مشاغل آزاد، سبب پیشرفت و آبادانی کشور می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.