نماینده مردم اصفهان درباره تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی گفت: هیأت رئیسه و کمیسیون برنامه و بودجه جسارت این کار را ندارد. چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌ هست؟

کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است که مانع تحقیق و تفحص از مجلس می‌شود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حسن کامران درباره طرح تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی و برزمین ماندن این تحقیق و تفحص گفت: متاسفانه کمیسیون برنامه و بودجه و هیأت رئیسه مجلس این جسارت را ندارد درهای تحقیق و تفحص را باز کند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه بسیار اصرار کردیم که این در بسته گشوده شود، عنوان کرد: به نظر می‌رسد اشکالاتی در کار است که مانع رسیدگی به این تحقیق و تفحص می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جالب است که مجلس از قوه قضائیه،‌ دولت و وزرا انتقاد می‌کند اما به خودمان که می‌رسیم کاملا خلاف آئین‌نامه دست به عمل می‌زنیم.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با اشاره به وظایف مجلس، عنوان کرد: چگونه است که نمایندگان می‌توانند از یک وزیر سوال و او را استیضاح کنند،‌ از سایر نهادها تحقیق و تفحص کنند اما نوبت به خودش که می‌رسد، اینگونه نیست در حالیکه مجلس باید خود پیش قدم باشد.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید از کمیسیون برنامه و بودجه و هیأت رئیسه بخواهند که سرانجام این تحقیق و تفحص چه شد؟ چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌ هست؟

کامران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا نمایندگان با شفاف‌سازی‌ مخالف هستند و حتی در جریان پاسخ رئیس‌جمهور به سوالات نمایندگان رأی به اعلام نتایج آرا ندادند، گفت: هرکسی طرفدار شفاف‌سازی نیست حتما ریگی به کفش دارد، اگر این کار صورت گیرد حقه ‌ازی کمتر می‌شود، و اگر این کار را نکنیم نفاق بیشتر می‌شود.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.