مسئول زنان سرپرست خانوار بهزیستی خراسان رضوی از بهره مندی ۷ هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار از بیمه بازنشستگی خبرداد.

بهره مندی ۷ هزار زن سرپرست خانوار از بیمه بازنشستگی درخراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، اکرم لالوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طبق آمار موجود تا کنون ۷ هزار و ۳۰۰ زن سرپرست خانوار بهزیستی از بیمه بازنشستگی بهره مند شده اند که پیگیری ها برای استفاده از مزایای این قانون ادامه دارد.

وی افزود:این افراد حدود ۱۰ سال است که تحت پوشش این بیمه هستند و منتظر احراز شرایط بازنشستگی و استفاده از مزایای این قانون می‌باشند.

مسئول زنان سرپرست خانوار بهزیستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر نزدیک به ۱۱ هزار و ۵۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی هستند گفت: از این تعداد حدود ۳ هزار نفر بالای ۵۵ سال سن دارند که قاعدتا نمی‌توانند از مزایای بیمه‌ی بازنشستگی بهره‌مند باشند اما کماکان تحت حمایت‌های بهزیستی بسر می‌برند.

لالوی بیان کرد: ۲ هزار نفر از جمعیت زنان سرپرست خانوار استان در گروه سالمندان قرار می‌گیرند که شرایط خاص خود را دارند و از بیمه درمان سلامت استفاده می‌کنند. سهمیه‌ی پوشش بازنشستگی برای زنان سرپرست خانوار در سال ۹۰ بسته شده است. 

وی گفت: از آن سال تا کنون اگر کسی دارای شرایط  به جمعیت زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی ملحق شده، نتوانسته است از بیمه بازنشستگی استفاده کند.

منبع : مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.