برانکو ایوانکوویچ پاسخ ادعالی جنجالی باشگاه نساجی مازندران را داد.

برانکو: وارد این بازی‌های بچگانه نمی‌شویم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ساعاتی پیش باشگاه نساجی مازندران با انتشار تصویری از فردی که داخل ماشین حضور داشت، مدعی شد که سرمربی کروات تیم پرسپولیس به صورت نامحسوس از تمرینات شاگردان جواد نکونام فیلمبرداری کرده و اطلاعاتی را جمع آوری نموده است. 

حال سایت "ورزش سه" در این رابطه گفت و گویی با برانکو ایوانکوویچ انجام داد و وی در واکنش به این خبر جنجالی مطرح شده گفت: ما آنالیزور خوبی داریم و همه چیز را از تیم نساجی می‌دانیم و طبیعتا احتیاجی به این کارها نخواهیم داشت و وارد این بازی‌های بچگانه نمی‌شویم. من آنالیزور خیلی خوبی دارم که همین الان کنار بنده نشسته و تمام اطلاعات بازی نساجی را به من تحویل داده مثل باقی مسابقات کار خود را درست انجام داده و به موقع این اطلاعات را به کادرفنی تحویل داده است. به همین دلیل ما احتیاجی نداریم از این کارها انجام دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه ما امکان انجام این کار نداشته که کسی را بر سر تمرینات بفرستیم اما مثل همیشه که بر روی همه حریفان خود جدی هستیم بر روی نساجی هم به صورت جدی کار کردیم و آماده مسابقه با این تیم هستیم. نساجی؛ در حال حاضر مهم‌ترین بازی ماست نسبت به الدحیل و تمام برنامه ما برای همین بازی است. 

تیم پرسپولیس تهران روز چهارشنبه از ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران می‌رود و دیدار هفته ششم خود را با این تیم برگزار می‌کند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.