رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: سازمان توسعه تجارت ایران فرایند ثبت نام جهت انتخاب و شناسایی صادرکنندگان نمونه استانی سال ۱۳۹۷ را آغاز کرد.

آغاز فرایند ثبت نام اینترنتی صادرکنندگان نمونه استانی سال ۹۷

به گزارش قدس آنلاین ، راضیه علیرضایی گفت: این اقدام در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیر نفتی و بر اساس معیارها و شاخص‌های مقرر و مندرج در سایت www.tpo.ir انجام می‌شود.


وی افزود: صادرکنندگان متقاضی شرکت در این رقابت استانی می‌توانند از ۱۷ شهریور تا ۱۹ مهرماه به آدرس اینترنتی http://nemoonesh۱.tpo.ir مراجعه و بر اساس هریک از گروه‌های کالایی مندرج در سایت که شامل کشاورزی، صنایع غذایی، مصالح ساختمانی، دارو و تجهیزات پزشکی، صنایع شیمیایی، محصولات پتروشیمی و محصولات وابسته صنایع تبدیلی، صنایع دستی و فرش دستباف، نساجی و پوشاک، چرم و صنایع وابسته، فلزات و صنایع وابسته، خودرو و قطعات یدکی، لوازم خانگی و اداری، برق و الکترونیک، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، بازرگانی عمومی، فناوری بالا و دانش بنیان، خدمات و سایر می‌باشد، فرم مربوطه را تکمیل نمایند.

وی تاکید کرد: مهلت تحویل اصل مدارک و مستندات به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مستقر خواهد شد و دریافت کد رهگیری، از روز سه شنبه مورخ ۲۰/۶/۹۷ حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ ۲۵/۷/۹۷ می‌باشد.

وی افزود: متقاضیان شرکت در این فرایند می‌توانند جهت کسب اطلاعات مورد نیاز با اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با شماره ۲-۳۷۰۱۱۱۴۱ تماس بگیرند.
منبع : باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.