عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصمیم جدید این هیئت برای در دسترس قرار دادن فیش حقوقی نمایندگان را تشریح کرد.

فیش حقوقی نمایندگان مجلس از شهریور ماه منتشر می‌شود + جزئیات

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، احمد امیرآبادی عضو هئیت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد سامانه متمرکز فیش حقوق و دستمزد کارکنان، گفت: طبق مصوبه هیئت‌رئیسه مجلس قرار شده که مجلس نیز به این سامانه بپیوندد.

وی با اشاره به جزئیات تصمیم هیئت‌رئیسه مجلس مبنی بر پیوستن مجلس به سامانه حقوق و دستمزد کارکنان، اظهار داشت: طبق این تصمیم مقرر شده که فیش حقوقی نمایندگان مجلس از پایان شهریور ماه امسال، به‌طور مستقیم در سامانه حقوق و دستمزد کارکنان قرار گیرد.

عضو هئیت‌رئیسه مجلس به جزئیات چگونگی قرارگیری فیش حقوقی نمایندگان مجلس در سامانه حقوق و دستمزد کارکنان اشاره کرد و افزود: قرار است فیش حقوقی شهریورماه نمایندگان مجلس به‌طور مستقیم از طریق اداره مالی مجلس به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و سپس از طریق این سازمان در  سامانه متمرکز فیش حقوق و دستمزد کارکنان قرار می‌گیرد.

امیرآبادی با مثبت ارزیابی کردن اقدام انجام شده برای ایجاد سامانه متمرکز حقوق و دستمزد، گفت: این اقدام تأثیر بسزایی در ایجاد شفافیت اموال و دارایی کارکنان دولت و به‌خصوص نمایندگان مجلس دارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۱۸ دستگاه به سامانه متمرکز فیش حقوق و دستمزد کارکنان پیوسته‌اند که از دیگر دستگاه‌ها نیز انتظار می‌رود، جهت شفاف‌سازی و جلب اعتماد عمومی به این سامانه پیوندند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.