رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: سامانه ضد فساد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای آغاز نهضت مردمی ضد فساد آماده کار است.

آمادگی «سامانه ضد فساد» برای آغاز نهضت مردمی مقابله با مفاسد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم برخورد جدی با متخلفان اصلی اقتصادی کشور از آمادگی این فراکسیون برای دریافت اطلاعات و اسناد مردم در زمینه ی بروز فساد از طریق سامانه طراحی شده خبر داد.

وی افزود: در همه کشور های پیشرو در حوزه مبارزه با فساد سامانه‌هایی برای برای ارائه مدارک و مستندات مردمی وجود دارد و معمولا در این خصوص پارلمان ها نقش موثری دارند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس ادامه داد: لذا فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی از طریق سامانه www.zedefesad.parliran.ir آماده دریافت کلیه مستندات و گزارشات ملت شریف ایران در خصوص بروز موارد فساد اداری و اقتصادی است.

خجسته در ادامه عنوان کرد: امروز انتظار مردم و جامعه برخورد قاطع با کلیه مفاسد اقتصادی است، افرادی که در هر برهه از زمان و در حین همه اتفاقات سیاسی و بزنگاه‌های تاریخی کشور اقدام به فشار علیه ملت ایران کرده‌اند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در خاتمه تاکید کرد: دستگاه قضایی کشور موظف است با جدیت بیشتری برخورد کند و ضمن آن این جدیت در عمل برای مردم ملموس باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.