فرمانده نیروی انتظامی گفت: در شرایطی که دشمن سعی در القای ناامنی و ناکارآمدی کشور دارد، نیروی انتظامی به دور از هیاهو با اراده‌ای راسخ با ناامنی‌های اجتماعی و اقتصادی مبارزه‌ای قاطع خواهد داشت.

فرمانده ناجا: در مبارزه با ناامنی‌های اجتماعی و اقتصادی بسیار جدی هستیم

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در چهلمین مراسم دانش آموختگی دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی امین ، با درود بر شهدا و گرامیداشت ایام شهادت امام حسین(ع) اظهار کرد: امروز جمعی از فرزندان شجاع کشور، لباس سبز پاسداری از حریم امنیت کشور را به تن می‌کنند و با تأسی به اباعبدالله‌الحسین(ع) عهد می‌بندند برای امنیت و آرامش مردم ایران تلاش کنند.

وی افزود: در شرایطی که دشمن سعی در القای ناامنی و ناکارمدی کشور را دارد، نیروی انتظامی با کمک به دولت و قوه قضائیه از طریق مبارزه با مفسدان اقتصادی با اراده‌ای راسخ همراه است و به دور از هیاهو با ناامنی‌های اجتماعی و اقتصادی مبارزه‌ای قاطع خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: در درون سازمان نیز تلاش داریم با اتکا به ایمان و با توسعه آموزش‌ها و مهارت‌های حرفه‌ای و توجه به منزلت نیروها بر توان خود بیفزاییم‌.

سردار اشتری ادامه داد: همچنان بر عهد و پیمان خود با رهبر و مقتدایمان پایداریم که با اراده‌ای پولادین و تلاشی جهادی در پاسداری از اهداف اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و از جان، مال و ناموس مردم دفاع کنیم و همچون شهدای مدافع حرم و شهدای مظلوم نیروی انتظامی برای حفظ امنیت تا پای جان و شهادت بایستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.