کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، درباره صحبت های امروز خود در کنفرانس مطبوعاتی، توضیحاتی ارائه کرد.

کی‌روش:امکان نهایی کردن قرارداد بین من و فدراسیون فراهم نشده است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، کی روش در متنی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، از عبارت توافق مردانه استفاده کرده اما تاکید می کند این توافق تا زمانی پایدار است که در نهایت منجر به تامین امکانات و خواسته های او بشود.

متن بیانیه کوتاه و رسمی کی روش به شرح زیر است:" همانطور که امروز در تاشکند گفتم، متاسفانه تا این لحظه، امکان نهایی کردن قرارداد بین من و فدراسیون فوتبال ایران فراهم نشد. یک توافق مردانه صورت گرفته اما نمی توانیم این قرارداد را رسمی کنیم، اگر امکان تضمین شرایط برای حمایت از برنامه آماده سازی تیم ملی وجود نداشته باشد، کار ما، با تمرکز روی دیدار سه شنبه ادامه پیدا می کند. از ازبکستان برای فراهم کردن امکان این دیدار تدارکاتی تشکر می کنیم."

آنچه که از صحبت های کی روش برمی آید، این است که او حاضر نیست با شرایطی که تیمش را برای دیدار مقابل ازبکستان آماده کرده، به کارش ادامه بدهد و این مساله باید هرچه سریعتر مورد حل و فصل قرار بگیرد. فوتبال ایران مشکلاتی برای تمدید قرارداد با کی روش به دلیل مسائل مربوط به تحریم و مشکلات نقل و انتقال مالی و همچنین برخی مسائل مربوط به این مربی دارد.

کی روش که بعد از ۷ سال کار با ایران، برای اولین بار بدون قرارداد روی نیمکت خواهد نشست، بعد از این دیدار منتظر واکنش سریع فدراسیون به این وضعیت غیر رسمی فعلی خواهد بود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.