گردهمایی اعضای کمیته توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر استان خراسان رضوی به میزبانی اردوگاه کشوری شهید رجایی نیشابور برگزار شد.

پروژه مهر نماد مدیریت آموزش و پرورش است

رضا صابری تولایی؛ معاون مدیر کل و دبیر ستاد پروژه مهر استان در گردهمایی اعضای کمیته توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر،این پروژه را نماد بارز مدیریت در آموزش و پرورش دانست و گفت: تمام مقدمات و برنامه ریزی ها برای یک سال تحصیلی و حضور دانش آموزان در فضای مدارس در قالب پروژه مهر محسوب می شود.

وی تاکید کرد :در پروژه مهر سال جاری باید به سه مناسبت ماه محرم ، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس توجه شود و آرایش فضای آغاز سال تحصیلی به این سه محور معطوف شود.

صابری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته برای بازگشایی مدارس تصریح کرد :شش کمیته توجیه و تبلیغ ، تعیین صلاحیتها ، کمیته تعمیر و تجهیز ،منابع انسانی ، نظارت و ارزیابی و بازگشایی در این پروژه مشارکت داشته و فرآیند ها را در طول چند ماه گذشته پیگیری کرده اند.

دبیر و سخنگوی ستاد پروژه مهر خراسان رضوی همچنین افزود :هم جهت با منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی زنگ مهر و زنگ ایثار و شهادت در یکی از هنرستان های ناحیه 5 مشهد مقدس و همچنین زنگ نماز در روز اول مهر ماه در یکی از مدارس منتخب مشهد نواخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در زمان استقرار نظام آموزشی 6-3-3 بجای ایجاد زیر ساختها ، ساختار تغییر داده شد و این موضوع باعث بر هم خوردن تعادل نیروی انسانی و فضای آموزشی شد خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه است اما خط قرمز این دستگاه حضور معلم در کلاس درس بوده و لذا تمام تلاشمان را خواهیم کرد در ابتدای مهر کلاسی بدون حضور معلم در سطح استان نداشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود روابط عمومی را تصویر زنده و تمام ساحتی یک سازمان و سه اصل صحت ، دقت و سرعت در کار روابط عمومی اصل و اساس دانست و اظهار داشت:حساس ترین ،سریع ترین و مهمترین اطلاعات در اختیار روابط عمومی است؛ از این رو حوزه ای مهم و اثر گذار در دفاع مستدل و منطقی در از سازمان محسوب می گردد.

منبع: پانا

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.