البرز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با تاکید بر ضرورت پیگیری و تجمیع محل استقرار اتحادیه های صنفی استان در یک مرکز واحد گفت: باید منابع موجود را به درستی مدیریت و مانع بروز برخی هزینه های غیر ضروری شد.

تجمیع اتحادیه‌های صنفی در یک مرکز واحد ضروری است

جهانگیر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: تجمیع محل استقرار اتحادیه های صنفی با هدف بهره وری در هزینه و زمان امری ضروری است.

وی افزود: یکی از موارد مهم استان احداث برج اصناف برای استقرار اتاق اصناف مرکز استان و اتحادیه های صنفی تحت پوشش آن در یک محل مشترک است.

شاهمرادی اضافه کرد: این مهم می تواند در جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه افراد دریافت کننده خدمات صنفی بسیار تأثیرگذار باشد.

این مسئول با یادآوری اقدامات صورت گرفته در خصوص فعال سازی شهرک صنفی صنعتی شیخ آباد گفت: راه اندازی این شهرک امکان ایجاد اشتغال برای بیش از ۷هزار نفر را فراهم می آورد که خود نشان از اهمیت موضوع دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره با رتبه اول استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید، همکاری مساعد و سازنده بانک ها را در این خصوص قابل تقدیر دانست.

گفت: پرداخت حدود ۱۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعمال مساعدت های لازم در حذف و کاهش برخی جرایم و دیرکرد تسهیلات قبلی تعداد زیادی از واحدهای صنعتی از جمله عملکرد مناسب بانک های استان بوده است.

شاهمرادی افزود: در حدود ۶۰ درصد موارد مطروحه از طرف واحدهای صنعتی در ستاد تسهیل در حوزه بانک هاست که شامل درخواست های استمهال، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان با تأکید بر ضرورت صرفه جویی در برخی هزینه ها خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور به گونه ای است که باید منابع موجود را به درستی مدیریت و مانع بروز برخی هزینه های غیر ضروری شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.