فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انواع لوازم بهداشتی و خانگی احتکار شده از پنج انبار در سطح شهرستان نیشابور خبر داد.

کشف ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال انواع لوازم بهداشتی و خانگی احتکار شده در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین دهقان پور گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار زیادی انواع لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم در انباری در محدوده یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان، بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار انواع لوازم بهداشتی شامل، پوشک، چسب زخم، کیسه‌های آب گرم به ارزش ۲۵ میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در مجموع طی پنج مرحله بازرسی از پنج انبار حدود ۳۰ میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال انواع لوازم خانگی و بهداشتی کشف و ضبط و تمامی انبارها با دستور قضایی پلمپ و پنج متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ "حسین دهقان پور افزود: با اشرافیت بالای مأموران پلیس، محتکران و مفسدان اقتصادی شناسایی و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

وی گفت: هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.