مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کالاهایی که از احتکار کنندگان کشف می شود به دو شیوه در شبکه توزیع پخش می شوند.

کالاهای احتکار شده در شبکه توزیع قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،علی رسولیان در ادامه  افزود: بخشی از این کالاها از طریق نمایشگاه ها و بخشی دیگر نیز با نظارت مراجع قضایی در مناطق مختلف شهر در شبکه توزیع قرار می گیرند .
وی تصریح کرد:نمایشگاه بین المللی مشهد از تاریخ 19شهریور به مدت 8 روز به منظور عرضه کالاهای اساسی افتتاح خواهد شد و کالاهایی نظیر گوشت منجمد، گوشت گرم، برنج ، عدس ، شکر و پوشک را در معرض خرید مردم قرار خواهد داد.
رسولیان افزود: مشابه این نمایشگاه ، نیز در چهار راه خواجه ربیع و انتهای خیابان فدائیان اسلام(نخریسی) نیز برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: گوشت منجمد در این نمایشگاه به قیمت هر کیلو 29هزار تومان ، برنج در سه نوع هندی ، پاکستانی و اروگوئه ای با قیمت های متفاوت و عدس به قیمت 3800تومان به مردم عرضه خواهد شد.
رسولیان اظهار داشت: تمام کالاهای این نمایشگاه ها اگر قیمت مصوب داشته باشند با قیمت مصوب و در غیر این صورت با قیمت کارشناسی شده درمعرض خرید شهروندان قرار می گیرند.
وی تصریح کرد: قسمتی از این کالاها نظیر عدس و برنج از جمله کالاهایی می باشند که از احتکار کنندگان کشف گردیده است و از این طریق در شبکه توزیع پخش می شوند.
رسولیان با بیان اینکه نظارت و کنترل جدی و گسترده ای در بحث احتکار و اختفای کالاهای اساسی با همکاری تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و دیگر نهادهای متولی در حال انجام است ، اظهار داشت: خارج کردن کالاهایی از مرز های استان که با ارز دولتی تامین می شوند ممنوع است و با کسانی که قصد داشته باشند دراین باره سوئ استفاده هایی نمایند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.حتی در باره خروج کالاهایی که به نوعی موادی در انها به کار رفته است که از یارانه برخوردار می باشند بررسی و تصمیم گیری های لازم صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.