نتایج نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما در خصوص میزان بینندگان برنامه خندوانه نشان داد افزون بر ۶۵ درصد از مخاطبان تلویزیون در تهران برنامه خندوانه را تماشا کرده‌اند.

 ۶۵درصد تهرانی ها با اشتیاق «خندوانه» دیده‌اند!

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، گفت‌وگوی محققان مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما با مخاطبان تهرانی نشان داد ۶۵/۶ درصد این افراد با اشتیاق برنامه «خندوانه» را دنبال کرده‌اند. بر اساس این مطالعه حضور «جناب خان» محبوب‌ترین بخش برنامه را تشکیل می‌دهد.

جناب خان  ۷۳/۲ درصد محبوبیت در میان مخاطبان داشته است و خنداننده‌های برنامه در رده بعدی محبوبیت برای مخاطبان قرار دارند.

رامبد جوان ۹۶/۳درصد رضایت مخاطبان را در اجرای برنامه کسب کرده و برخوردهای مؤدبانه با مخاطب و حاضران در استودیو و حفظ احترام میهمانان برنامه، از علل محبوبیت وی در اجرای خندوانه عنوان شده است.

۸۹ درصد از بینندگان این برنامه در پاسخ به پرسشگران درباره علل تماشای خندوانه، ایجاد نشاط را علت تماشای آن دانسته‌اند و در حد زیاد و خیلی زیاد از این موضوع ابراز رضایت کرده‌اند.

مخاطبان ضمن ابراز رضایت از بخش «خنداننده‌شو» و تسلط مربیان این مسابقه، انتخاب برترین‌ها با رأی مردم را از ویژگی‌های این بخش عنوان کرده‌اند.

در کل برنامه «خندوانه» در نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار از مخاطبان تهرانی، به علت رعایت شئونات در کنار ایجاد شادی در میان مردم با رضایت ۹۴/۸ درصدی مخاطبان  مواجه شده است.

این برنامه همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و تا پایان ماه صفر پخش نخواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.