۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 619450

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از گشایش نمایشگاه عرضه کالا پائیزه در آستانه بازگشایی مدارس در مشهد مقدس خبر داد.

گشایش نمایشگاه فروش پائیزه کالا در مشهد

به گزارش قدس آنلاین؛ علی غفوری مقدم معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: به منظور تامین کالاهای اساسی ومورد نیاز جامعه در روزهای پایان تابستان وبازگشائی مدارس، نمایشگاه عرضه کالا پائیزه با مجوز کارگروه تنظیم بازار استان ودر محل سایت نمایشگاه بین المللی مشهد از ۱۹ تا ۲۶ شهریور ماه، آغاز به کار نمود.

وی افزود: در این نمایشگاه که با بیش از ۲۰۰ غرفه و با محوریت اتاق اصناف مشهد برگزار شده، گروه‌های کالایی کیف وکفش مدارس، پوشاک، مواد غذائی، لوازم التحریر، لوازم خانگی، کالاهای تنظیم بازار و سایر اقلام مورد نیاز مردم با حضور تولید کنندگان و واحدهای صنفی عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: بر اساس مصوبات کمیته نمایشگاهی استان، حدود ۲۰ نفر از کارشناسان زبده اتحادیه‌های صنفی نسبت به قیمت گذاری کالاهای نمایشگاه اقدام وقیمت‌ها در کلیه غرفه ها با برچسب قیمت برای عرضه به مصرف کنندگان مشخص شده است.

غفوری مقدم گفت:  بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، برگزاری نمایشگاه عرضه کالا پائیزه در تمامی شهرستان‌های استان با محویت عرضه کالاهای تنظیم بازار وهمچنین کالاهای ایام بازگشائی مدارس برنامه ریزی شده وبرگزار می‌شود.

وی افزود: بخشی از کالاهای توقیفی احتکاری نیز در این نمایشگاه با قیمت‌های کارشناسی شده به مردم عرضه می‌گردد. این نمایشگاه تا ۲۶ شهریور سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای عموم شهروندان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.