همدان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از آشکارسازی و شناسایی ۷۰ نقطه پرتصادف در استان خبر داد.

آشکارسازی ۷۰ نقطه پرتصادف در استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه ۱۰۶ نقطه در استان به عنوان محل هایی که تصادف در آن ها اتفاق می افتد شناسایی شده است، یادآور شد: کارگروهی در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد و نقاط پرتصادف شناخته شدند که بر این اساس ۷۰ نقطه در همدان پر تصادف است.

وی افزود: تاکنون ۱۷ مورد از این نقاط شناسایی شده رفع و ۵ مورد نیز در دست اقدام است.

پرورشی خرم ادامه داد: همچنین علاوه بر نقاط یاد شده از طریق انعقاد قرارداد با پیمانکار، اصلاح طرح هندسی برای ۹ نقطه نیز درحال انجام  است .

معاون راهداری اداره کل راهداری استان همدان با تأکید بر اینکه در سایر نقاطی که احتمال تصادف در آنها متصور بوده اقداماتی انجام شده است، تصریح کرد: ۶۶۱ عدد ایمن سازی کم هزینه سرگاردریل ها،۴۰ مورد اصلاح پیچ خطرناک، ۴۸ مورد اصلاح تقاطع، ۹۸ مورد اصلاح و احداث دوربرگردان و پارکینگ و سرعتکاه و یکصد دستگاه احداث،تعمیر و نگهداری و تعریض پل ها در زمینه ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول ابراز داشت: همچنین ۱۷۸ هزارو ۴۲۶ مترمکعب اصلاح شیب شیروانی در ۲۳۳ کیلومتر و ۱۴۰ هزارو ۸۴۹ مترمکعب ترانشه برداری در ۱۱۰ کیلومتر از راه های ارتباطی استان انجام شده است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.