زباله گردبیچاره ای که ۲ میلیارد ریال طلا وجواهر را از بین آشغالها پیدا کرده بودبدون مژدگانی به صاحبش پس داد.

پس دادن ۲ میلیارد ریال طلا وجواهر توسط زباله گرد بدون مژدگانی

به گزارش قدس آنلاین، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی پرونده پیدایش ۲ میلیارد ریال طلا در سطل زباله سرکوچه را تشریح کرد.

سرهنگ"ابراهیم قربان زاده" گفت: در تماس یکی از شهروندان با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقود شدن طلا و جواهرات گران همسرش تیم‌های دایره تجسس کلانتری سناباد مشهد بلافاصله وارد عمل شدند.
 
وی افزود: این فرد به اتفاق  همسرش وقتی  قصد خروج از خانه را داشته طبق روال همیشه پلاستیک زباله‌ها را از داخل اتاق و آشپزخانه جمع کرده و جلوی در خانه گذاشته بود.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: این فرد وقتی به اتفاق همسرش خانه  برمی گردد همسرش به داخل اتاق می رود و در حالی که خیلی نگران و مضطرب بود به همسرش می گوید طلاهایش را داخل سطل آشغال اتاق گذاشته بود و الان طلا و جواهرات سرجایش نیست.
 
سرهنگ ابراهیم قربان زاده افزود:این فرد وقتی به محل پلاستیک های زباله مراجعه می کند  تمام پلاستیک آشغال‌ها را بررسی می کند، اما اثری از طلاها پیدا نمی کند.
 
وی ادامه می دهد: با توجه به این که خانه مسکونی شاکی پرونده، دارای دوربین کنترلی مداربسته بود، پلیس فردی رادر حال جمع آوری ضایعات، پلاستیک طلاها را از سطل زباله جلوی خانه برداشته و با خود برده بود را چهره زنی و پس از بررسی‌های کارشناسان مورد شناسایی قرار می دهند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: تیم دایره تجسس کلانتری سناباد، این فرد که به اتهام مواد مخدر دارای سابقه کیفری بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به منزل مسکونی اش مراجعه کردند.

سرهنگ قربان زاده گفت: مرد جوان با دیدن ماموران کلانتری، تمام طلاها و جواهرات را بدون هیچ گونه کم و کاستی تحویل آن‌ها داد و به همراه شاکی پرونده به کلانتری سناباد انتقال یافت.
 
وی اظهار داشت: این مجموعه طلا و جواهر که شامل یک قطعه سکه تمام بهار آزادی، سه قطعه ربع سکه، سه قطعه سکه پارسیان، دستبند لیره، شمائل به همراه زنجیره، دستبند حصیری، گردنی سنگین وزن با زنجیره دستبند هندی، ۲ گلوبند با زنجیر، ۲ حلقه النگوی بچه گانه، ۲ جفت گوشواره، نیم ست، گل گردنی، انگشتر طوری سفید، نیم ست نقره قیمتی بود و بیشتر از یک میلیارد تومان ارزش داشت به مالک آن تحویل داده شد.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.