عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: رئیس‌جمهور برای سامان گرفتن وضعیت اقتصادی کشور باید هر چه سریع‌تر وزرای کار و اقتصاد را به مجلس معرفی کند.

باید تفکر جدیدی بر تیم اقتصادی دولت حاکم شود/ روحانی تحت تأثیر جریان‌سازی و لابی سیاسی قرار نگیرد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حسینعلی حاجی‌دلیگانی با تاکید بر ضرورت معرفی هر چه سریع‌تر وزرای پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و امور دارایی به مجلس، اظهار داشت: با وجود مشکلات و مسائل کنونی کشور، رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر وزرای پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های کار و اقتصاد را به مجلس معرفی کند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی به صلاح نیست که وزارتخانه‌های کار و اقتصاد با سرپرست اداره ‌شوند، ادامه داد: رئیس جمهور در انتخاب وزرای کار و اقتصاد باید نقاط ضعف وزرای سابق این دو وزارتخانه را که منجر به استیضاحشان شد، در نظر داشته باشد و افراد کارآمدی را به مجلس معرفی کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر تاکید کرد: آقای روحانی باید دور از ملاحظات سیاسی و سهم‌دهی به افراد و جریان‌ها و صرفا بر اساس شایستگی‌ و کارآمدی، گزینه‌های دو وزارتخانه مزبور را انتخاب کند.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه انتخاب وزرای کار و اقتصاد باید بر اساس نیازهای کشور باشد نه مطالبه برخی جریان‌های سیاسی، گفت: رئیس‌جمهور در انتخاب وزرای کار و اقتصاد صرفا باید به دنبال نتیجه مطلوب برای کشور و مردم باشد و تحت تأثیر هیچ‌گونه جریان‌سازی و لابی سیاسی قرار نگیرد.

وی بیان کرد: تغییر تیم اقتصادی دولت برای بهبود وضعیت کشور کافی نیست و برای برون رفت از مشکلات، باید تفکر جدیدی بر تیم اقتصادی دولت حاکم شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.