اهواز- نیروهای بسیج دانشجویان و بسیج مردمی به عنوان مطالبه مشکلات مردم خوزستان از قوه قضاییه ظهر  امروز در برابر دادگستری اهواز تجمع کردند.

قوه قضاییه عدالت اجتماعی را اجرا کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین- در تجمع نیروهای بسیج دانشجویی استان خوزستان که به عنوان مطالبه از قوه قضاییه، ظهر  امروز(چهارشنبه) در برابر دادگستری اهواز انجام شد،  حجت الاسلام  بهروز شهریاری مسئول جبهه نیروهای انقلابی مردمی باغملک گفت: در شرایط سخت این روزهای اقتصادی کشور که دامن گیر مردم است لازم دیدیم همراه با نیروهای بسیجی، دانشجویان و جمنا مطالبه گری از قوه قضاییه باشیم و با توجه به اینکه ریاست قوه از رهبر معظم انقلاب حکم دریافت کرده اند حمایت و رسیدگی وی را داشته و ثمرات آن را شاهد باشیم.

تفاوت میان آقازاده ها و مردم عادی چیست؟

حجت الاسلام  بهروز شهریاری گفت: با وجود تمام نعمت هایی که در کشور وجود دارد متاسفانه خانواده هایی در ایذه وجود دارند که در غارها زندگی می کنند و ما باید در روستاها همراه دانشجویان کار فرهنگی و معیشتی انجام دهیم، وقتی زندگی شهید رجایی را با زندگی امروز برخی مسیولین مقایسه می کنید؛ متاسف می شوید، چه فرقی بین آقازاده هایی هست که همه چیز تحت اختیار دارند ولی خیلی از مردم باید به دلیل فقر حتی قید مدرسه رفتن فرزند خود را نیز بزنند، انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است و چگونه مردم می توانند چنین تبعیض هایی را تحمل نمایند.

وی با بیان اینکه مقابل دشمن بیرونی ایستادن آسانتر است اما با دشمنان داخلی چه باید کرد، تصریح کرد: دانشجویان باید در بطن مردم نسبت به دست درازی عده ای به کشور و انقلاب آن، حساس باشند.

در پایان این تجمع بیانیه ای توسط مهدی طرفی- دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان؛  صادر شد که مفاد آن را در ذیل می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
لقد ارسلنا رسلنا بالبینات و انزلنا  معهم الکتاب و المیزان لیقوم الناس بالقسط

خروش انقلابی خمینی کبیر سرآغاز فصل جدیدی شد در عالم بشریت و دلهای خسته آزادگان و دین داران دنیا را آکنده از امید و نشاط ساخت. آنگاه که این سلاله زهرای اطهر سلام الله علیها با توسل به منش سرخ حسینی، ابراهیم وار بت های فرعونیان را در هم شکست، مستضعفان عالم را شور و شعف تحقق وعده های الهی دربر گرفت.

انقلاب اسلامی ایران که در آغاز  درختی نوپا بود اینک با گذشت قریب به چهل سال از عمر با برکت خود به سرعت منازل گوناگون را درنوردیده و قله های پیشرفت و ترقی را یک به یک فتح نموده است و به الگویی بی بدیل برای استقلال طلبان جهان بدل گشته است.

مستکبرین و جهان خواران عالم که با وجود ایران انقلابی و صدور انقلاب اسلامی به نقاط مختلف دنیا نظم جهانی ظالمانه خود را در مخاطره و رو به سقوط می بینند اینک به هر شیوه ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران متوسل شده و به هر طریقی در صدد کند کردن این حرکت غرور آمیز برآمده اند.

حال که دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب از به راه انداختن جنگ نظامی جهت توقف این حرکت شکوهمند ناامید و مأیوس گشته اند و با اعمال یک جنگ اقتصادی تمام عیار و همراه ساختن بوق های تبلیغاتی خود با آن ایمان و اعتقاد مردم را هدف قرار داده اند، وحدت ملت و مسئولین در راستای فائق آمدن بر مشکلات و اجرای کامل عدالت، امری ضروری و لازم می باشد.

لازم است که مسئولین دولتی با تلاشی مضاعف و همتی جهادی وارد عرصه های مختلف شوند و با تکیه بر توان و استعداد جوانان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم بر معضلات موجود چیره گردند. هم چنین برخورد قاطع و سریع قوه قضائیه با عناصر فاسد و مخل در بخش های مختلف خصوصا بر هم زنندگان ثبات اقتصادی کشور موجب آرامش خاطر مردم و ثبات قدم های آنان می گردد.

قطعنامه پایانی

۱.ما جوانان انقلابی بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی تجدید عهد نموده و اعلام می داریم که در جهت تحقق این آرمانها و پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای تا آخرین نفس ایستاده ایم.

۲.از مسئولین دولتی می خواهیم که با نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب با عزمی راسخ و همتی دوچندان در مسیر حل مشکلات و معضلات مردم عزیز قدم نهاده و با استفاده از نظرات کارشناسان و جوانان متخصص این آب و خاک، اتاق فکرهای دشمنان را ناکام گذارند.

۳.از ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران و نخبگان می خواهیم که با ورود جدی تر در کارزار جهاد تبیین توطئه های دشمنان در زمینه های جنگ روانی و رسانه ای را خنثی نمایند.

۴.ضمن حمایت قاطع از اقدامات اخیر دستگاه قضایی در جهت مبارزه با مفسدان اقتصادی، از قوه قضائیه می خواهیم که با قدرت و سرعت در مسیر احقاق حقوق ملت حرکت کرده و گامی محکم در تحقق عدالت که از آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی است بردارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.