کتابخانه عمومی «هشت بهشت» در شهر جدید گلبهار شهرستان چناران با حضورمعاون وزیر راه و شهر سازی، استاندار و مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی افتتاح شد.

کتابخانه عمومی «هشت بهشت» در شهر جدید گلبهار افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله طاهرخانی  در حاشیه مراسم افتتاح این کتابخانه به توجه بر حوزه فرهنگی در الگوی ساخت شهرهای جدید و پروژه‌های عمرانی کشور برای استفاده مردم به ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها تاکید و اظهار کرد: ساخت کتابخانه نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در شهر جدید گلبهار مورد توجه قرار گرفته است و با افتتاح این کتابخانه شاهد بهره‌مندی مردم این منطقه از کتابخانه و خدمات فرهنگی آن خواهیم بود.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: توسعه فضاهای فرهنگی و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی از جمله کتابخانه مورد توجه حوزه عمرانی استانداری خراسان رضوی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی عنوان کرد: رویکرد فرهنگی سازمان مادر تخصصی عمران شهرهای جدید وزارت راه و شهرسازی شایسته تقدیر است و از همت این شرکت در ساخت کتابخانه و واگذاری آن به نهاد کتابخانه‌های عمومی تشکر می‌کنم.

علی اکبر سبزیان خاطر نشان کرد: کتابخانه عمومی «هشت بهشت» در شهر جدید گلبهار و در محدوده مسکن مهر این شهر با زیر بنای ۲۰۷ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

در قسمتی از این برنامه لوح تقدیر هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با امضای استاندارخراسان رضوی و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان به جهت همراهی و تلاش صادقانه وی جهت ساخت و بهره‌برداری از کتابخانه هشت بهشت اهدا شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.