علی ظریف هنرور دانشجوی دکتری اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد موفق به کمک‌هزینه فرصت مطالعاتی تا سقف ۱۰ هزار دلار از موسسه و سازمان مردم‌نهاد «حامی علوم انسانی» برای گذراندن دوره یک‌ساله در دانشگاه ایندیانای آمریکا شد.

موفقیت دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد در کسب جایزه فرصت مطالعاتی خارج از کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دانشگاه فردوسی، موسسه حامی به‌منظور گسترش علوم انسانی به‌ویژه توسعه‌ی دانش مدیریت و حکمرانی در کشور از دانشجویان رشته‌های علوم انسانی جهت شرکت در دوره‌های فرصت مطالعاتی در حین دوره دکترا حمایت مالی می‌نماید. دریافت این کمک‌هزینه به‌شدت رقابتی است و هرسال تنها به تعداد معدودی از دانشجویان دکتری رشته‌های علوم انسانی در ایران تعلق می‌گیرد.

این موسسه همچنین برای گسترش علوم انسانی به‌ویژه توسعه‌ی دانش مدیریت و حکمرانی در کشور به دانشجویانی که در دانشگاه‌های معتبر خارجی امکان ادامه تحصیل‌دارند کمک‌هزینه تحصیلی ارائه می‌دهد و از دانشجویان، اساتید و محققین رشته‌های علوم انسانی جهت شرکت در سمینارها، همایش‌ها و مدارس دوره ای حمایت مالی می‌کند.

لازم به ذکر است علی ظریف هنرورسال ۱۳۹۵دبیر سرویس اقتصاد روزنامه قدس بود. تحریریه قدس آنلاین استان خراسان رضوی موفقیت این همکار قدیمی رابه ایشان و روزنامه نگاران اقتصادی نویس تبریک می گوید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.