البرز- استاندار البرز با اشاره به رویکرد دولت تدبیر وامید در جهت ارتقا سرانه های درمانی گفت: استان البرز نیز به شکل چشمگیری در بخش خدمات بهداشتی ودرمانی تقویت شده است.

شاهد تقویت چشمگیر زیرساخت های درمانی استان هستیم/سفر متعدد وزیر بهداشت به البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی استاندار البرز عصر روز چهارشنبه در دیدار مدیرعامل بیمه سلامت کشور اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید توجه بسیار خوبی به ارتقا سرانه های درمانی البرز صورت گرفته و شاهد تقویت زیرساخت های این بخش به میزان قابل توجهی هستیم.

وی تصریح کرد: البرزاستان ویژه ای در کشور محسوب می شود که دارای فرصت ها و تهدیدهای فراوانی است لذا نیازمند مدیریتی هوشمندانه و اتخاذ تدابیری خاص در جهت بهره مندی از فرصت ها و پیشگیری از تهدیدها است.

نجفی در ادامه گفت: به لحاظ اهمیتی که مراکز علمی، پژوهشی و پزشکی البرز دارند، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی فناوری رییس جمهوری در کمتر از یک سال هر کدام ۷ سفر به این استان داشته اند.

نماینده عالی دولت در استان البرز افزود: این استان به دلیل رشد سریع جمعیت، نرخ بالای مهاجرپذیری و حاشیه نشینی، نیازمند ارتقا امکانات بهداشتی و درمانی است.

استاندار البرز تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید توجه بسیار خوبی به ارتقا سرانه های درمانی البرز صورت گرفت و زیرساخت های این بخش به میزان قابل توجهی تقویت شده است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت نیز در این دیدار با بیان اینکه ۴۵۰ هزار نفر در البرز تحت پوشش بیمه سلامت هستند و در این راستا سالانه ۲۷۰ میلیارد تومان در استان هزینه می شود گفت: دولت تدبیر و امید در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به البرز توجه ویژه ای داشته چراکه رشد سریع جمعیت در این استان، نیازمند نگاهی گره گشا است.

طاهر موهبتی افزود:در سایه پیگیری های استاندار شاهد ارتقا مشهود و موثر تجهیزات و خدمات بیمارستان های استان البرز هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.