گیلان- پنجمین جلسه شورای فرهنگی شرکت گاز استان گیلان با موضوع برنامه های ماه محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به ریاست حسین اکبر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

تاکید مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بر مشارکت فعال در مراسمات فرهنگی ماه محرم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، از همه کارکنان شرکت خواست تا با رعایت شئونات این ماه عزیز، با شور و شعور حسینی در مراسمات و برنامه های مرتبط حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

وی با اشاره به فلسفه قیام امام حسین (ع) گفت: آن حضرت و یاران باوفایش چنان در راه هدف والای خود ثابت قدم بودند که با وجود وارد شدن مصیبت های بسیار، همه این سختی ها را جز زیبایی نمی دیدند.

مهندس اکبر با بیان اهمیت بالای موضوع امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: آمران به معروف و ناهیان از منکر شرکت گاز باید در چارچوب قوانین مصوب شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت گاز، نسبت به ترویج این فریضه الهی اقدام نمایند و در این راه از حمایت کامل همه مدیران شرکت و شورای فرهنگی برخوردارند.

در ادامه ضمن بررسی نامه های ارسالی از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و شرکت ملی گاز ایران، برنامه های پیشنهادی به منظور بزرگداشت این ماه عزیز و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر ارائه گردید.

در همین راستا مقرر گردید اقدامات متنوعی از قبیل انجام تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی مراسم ها و آئین های عزاداری در ملل مختلف، برگزاری روزانه زیارت عاشورا، سخنرانی ائمه جماعات، نشست یاوران معروف و دوره آموزشی عفاف و حجاب انجام شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.