رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: برای کاهش التهابات بازار ۳ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد مقدس برگزار شده است.

۳ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد برپا شد

به گزارش قدس آنلاین ، راضیه علیرضایی  اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسیکنونی برای بهبود وضعیت بازار در استان خراسان رضوی کشف انبارهای کالاهای احتکار شده بوده که در این زمینه هماهنگی بسیار خوبی با قوه قضائیه به عمل آمده است.

وی بیان کرد: حتما همه شما هم این روزها اخبار کشفیات کالاهای احتکاری را شنیده‌اید و تلاشی که ما داشته‌ایم این بوده که بتوانیم با سرعت هر چه تمام‌تر کالاهای احتکاری ر ا در بازار توزیع کنیم و البته در این  زمینه حمایت‌های بسیار خوبی از طرف قوه قضائیه صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از دیگر اقداماتی که برای تنظیم بازار در دستور کار قرار گرفته، برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا بوده که یکی از آنها اکنون در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است.

علیرضایی ادامه داد: علاوه بر این مکان در 2 مکان دیگر شهر مشهد نیز نمایشگاه عرضه مستقیم برپا شده که یکی از آنها نبش بهمن 23 و دیگری دیگری هم در میدان معراج بوده که کالاهایی مانند برنج، گوشت، حبوبات، شکر و سایر کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در آنها عرضه می‌شود.

وی تأکید کرد:هدف اصلی که  از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی دنبال می‌شود این است که بتوان کالاهای مورد نیاز  خانوار را با قیمت تنظیم بازار و مصوب در اختیار مردم به ویژه اقشار کم درآمدتر قرار داد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.