مدیرعامل فرودگاه‌های کشور گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه فرودگاه گناباد بالا بوده و این پیشرفت قابل قبول است.

پیشرفت فیزیکی قابل قبول فرودگاه گناباد

به گزارش قدس آنلاین، رحمت‌اله مه‌آبادی اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که تا ۱۵ ماه دیگر فرودگاه گناباد به بهره‌برداری خواهد رسید، بر همین اساس اگر مقامات محلی نیز ما را همراهی کنند و به قول‌هایی که داده‌اند عمل نمایند این پروژه در وقت خودش مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این پروژه یک پروژه ملی بوده که با توجه به مشکلات کمبود اعتبار در کشور، حسب دستور وزیر راه و شهرسازی و کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سعی شده که از منابع شرکتی کار را به پیش ببریم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: هم اکنون باند فرودگاه گناباد به اتمام رسیده و ترمینال آن هم از دو ماه قبل آغاز شده که در بازدید امروز شاهد پیشرفت هشت درصدی ساخت ترمینال هستیم.

مه آبادی خاطرنشان کرد: پس از گذشت ۲۵ سال از صدور مجوز این فرودگاه در حال حاضر عوامل پروازی آن ساخته شده و دو ماه قبل مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به فرودگاه گناباد بودجه تزریق شده است. وی بیان کرد: این فرودگاه با مساحت ۴۰۰ هکتار در سامانه کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جانمایی شده است و پیش‌بینی ما این است که تا ۱۵ ماه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید. مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور عنوان کرد: مسئولان محلی نظیر شورای اسلامی شهر گناباد طبق قولی که داده‌اند نیز باید در ساخت این فرودگاه نظیر دیوارکشی، بلوار ورودی و تأسیسات زیربنایی مشارکت کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.