عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در زمینه ایجاد تغییرات در الیت باید منافع مردم در نظر گرفته شود.

در تغییرات الیت منافع مردم درنظر گرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا شهریاری در واکنش به گزارش‌هایی در خصوص افزایش ۲۵ درصدی تعرفه پارک حاشیه‌ای، اظهار کرد: هنوز این لایحه به صحن علنی شورا نیامده است و باید در آن‌جا بررسی شود. در کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی صحبت شود و پیشنهاد شهرداری بررسی شود.

وی ادامه داد: در این زمینه باید منافع مردم را در نظر بگیریم مثلا در خیابان سعدی ۱۰۰ جای پارک حاشیه‌ای داریم اما روزانه ۲۰۰۰ خودرو در این خیابان پارک می‌کنند باید مصالح و منافع همه مردم را در نظر بگیرید.

این عضو شورای اسلامی مشهد در خصوص افزایش تعرفه در فشار اقتصادی حال حاضر عنوان کرد: خیابان متعلق به تمام شهروندان است کسی که توان پرداخت ندارد خودرو خود را به خیابان نیاورد. پیشنهاد شده است خانه‌های نزدیک منطقه الیت هستند، پرداخت الیت برای این شهروندان یک سوم هزینه باشد که این پیشنهاد در حال بررسی است.

شهریاری با اشاره به اینکه همه جا دنیا این‌گونه است خاطرنشان کرد: اگر کسی خودرو خود را درحاشیه خیابان پارک کند، هزینه زیادی دارد اما اگر خانه فرد همان‌جا باشد و پارکینگ نداشته باشد هزینه کم‌تر می‌شود.

این نماینده شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص وعده های کاندیدا شورای اسلامی عنوان کرد: قول و وعده‌ها باید منطقی باشد، نه احساسی. هرچه که بتوانیم وسایل عمومی را فراهم کنیم تا مردم با خودرو شخصی به خیابان‌ها نیایند خدمت به مردم کرده‌ایم.

شهریاری افزود: هرچه ماشین کم‌تر در خیابان باشد، آرامش مردم بیش‌تر است؛ هزینه خانوار کمتر می‌شود، سوخت کم‌تری مصرف می‌شود، آلودگی کم‌تری به وجود می‌آید. باید تغییراتی که نتیجه بازدارند از آوردن خودروبه خیابان‌ها باشد، انجام شود و نه تشویق‌کننده.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.