البرز- مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: مشکل عمده ادامه روند اجرایی پروژه بزرگراه همت نقدینگی است و معارضات ملکی پروژه به خوبی حل شده است.

تکمیل پروژه بزرگراه همت با کمبود نقدینگی روبرو است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، تقی رضایی مدیر کل راه شهرسازی استان البرز صبح امروز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه همت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه لاین شمالی تونل این آزاد راه به طور تقریبی به اتمام رسیده است، گفت: برای اتمام این پروژه مشکل معارض نداریم اما با کمبود نقدینگی روبرو هستیم.

وی افزود: عمده کار باقیمانده از عملیات اجرایی پروژه همت ایجاد دو ترانشه (ایجاد فرورفتگی های مصنوعی و طبیعی در سطح زمین)   می باشد وهمچنین انجام عملیات خاکبرداری است.

رضایی تصریح کرد: در عملیات اجرایی این پروژه حدود ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات در حال کار هستند و به جز آزادراه تهران- شمال در هیچ پروژه ای این تعداد ماشین آلات به کار گرفته نشده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر برای ده درصد باقیمانده از پروژه تکمیل آزادراه همت، تامین نقدینگی و تزریق بودجه نیاز است، گفت: با پیگیری های استاندار البرز، مسئولین دولتی و سازمان برنامه و بودجه کشور تامین بودجه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در خصوص تامین بودجه پروژه ادامه آزادراه همت به دنبال بازدیدهایی که دکتر جهانگیری و دکتر نوبخت از سوی دولت از این پروژه داشته اند اقدامات لازم در این خصوص پیگیری می شود.

رضایی در ادامه گفت: معارضات ملکی پروژه به خوبی حل شده و تنها ۳ تملک باید انجام شود.

این مسئول در پایان گفت: پیمانکار مربوطه در این خصوص حدود ۸۰ میلیاردتومان در اجرای  پروژه هزینه کرده است که به عنوان بدهی باید جبران شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.