البرز- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از ایجاد ۷ ناحیه صنعتی روستایی در استان خبر داد.

۷ ناحیه صنعتی در  روستاهای البرز ایجاد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، محمدامین فرشی گفت: ایجاد ناحیه های صنعتی در روستاهای استان در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی افزود:استقرار صنعت در روستا و در قالب ایجاد نواحی صنعتی با هدف دستیابی به توسعه پایدار روستایی، در دهه اخیر مورد توجه برنامه ریزان توسعه روستایی کشور بوده است.

این مسئول تصریح کرد: به منظور ایجاد اشتغال روستایی و بر اساس ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور، با همکاری و مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ۷ ناحیه صنعتی روستایی در استان البرز ایجاد می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با اشاره به اینکه هدف این برنامه، استقرار واحدهای صنعتی در جوار روستاها به ویژه واحدهای فراوری محصولات کشاورزی ودامپروری است، اظهارکرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در راستای اقدامات توسعه ای سازمان صنایع کوچک در حوزه روستایی، برنامه ایجاد و توسعه نواحی صنعتی روستایی را دنبال کرده و در خصوص تدوین طرح‌های اشتغالزا در مناطق روستایی و حمایت از اجرایی شدن آنها تلاش می کند.

فرشی درپایان گفت: تاسیس و توسعه نواحی صنعتی، علاوه بر توسعه اقتصادی مناطق روستایی، به توسعه اجتماعی فرهنگی مناطق روستایی نیز کمک شایانی نموده و عامل ایجاد فعالیت‌های تلفیقی باکشاورزی وصنعتی در مناطق روستایی است وتوان اشتغالزایی و به دنبال آن کسب درآمد در نواحی روستایی را افزایش می دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.