البرز- رییس هیئت ورزش سه گانه استان البرز از معرفی نفرات وتیم های برتر مرحله اول لیگ ورزش دو گانه بانوان کشور در شهر جدید هشتگرد خبرداد.

مرحله اول لیگ دوگانه بانوان در شهرجدید هشتگرد برگزار شد/سهم پررنگ البرز از عناوین برتر

مجید رضا خانی رییس هیئت ورزش سه گانه استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مرحله اول لیگ ورزش دوگانه بانوان کشور پنج شنبه گذشته به میزبانی شهرجدید هشتگرد برگزار شد وبا معرفی نفرات وتیم های برتر به پایان رسید.

وی افزود: این مسابقات پنج شنبه گذشته و با حضور دبیر فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فدراسیون سه گانه و دکتر زاهدمنش نایب رئیس امور بانوان فدراسیون برگزار شد.

رضاخانی ادامه داد: این مرحله از مسابقات با شرکت ۵۳ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم برگزار شد که در پایان و در بخش تیمی، هیئت البرز  به مقام نخست دست یافت، تیم سپاهان با زمان در جایگاه دوم قرار گرفت وتیم کرمان الف نیز رده سوم را از آن خود کرد.

رییس هیئت ورزش سه گانه استان البرز به نتایج رقم خورده در بخش انفرادی اشاره کرد وگفت: اسماء بیک زاده از کرمان الف پدیده این رقابت بود و توانست  به مقام اول رده سنی بزرگسالان دست یابد، شکوه طیاره و ساناز پرهیزی نیزاز تیم البرز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

رضاخانی ادامه داد: در بخش انفرادی رده سنی جوانان نیز حدیث نصر از سپاهان در جایگاه نخست ایستاد و پانته آ قلی پور از تیم هیئت همدان و شقایق خطیبی از تیم البرز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم میزبان خوبی برای تیم های حاضر در این مسابقات باشیم گفت: عناوین قهرمانی مسابقات لیگ در دو بخش انفرادی و تیمی پس از برگزاری مرحله سوم مسابقات مشخص خواهد شد.

رییس هیئت ورزش سه گانه استان البرز همچنین از برگزاری مسابقات دو گانه آقایان قهرمانی کشور در روز جمعه گذشته در شهرجدید هشتگرد وبا حضور ۱۹ استان کشور خبرداد و گفت: در این مسابقات نیز تیم نوپای البرز  توانست به مقام ششم برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.