‌سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قوچان گفت: قسمتی از محورهای روستایی سد تبارک، عمارت، کلاته ها و رهورد در این شهرستان به طول ۱/۵ کیلومتر، مرمت و آسفالت شد.

اجرای ۱۵۰۰ متر روکش آسفالت در ۴ محور روستایی شهرستان قوچان

به گزارش قدس آنلاین، محسن عطاریانی با توجه به اولویتهای نگهداری راههای شهرستان قوچان گفت: در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به مردم مناطق و به منظور ارتقاء ایمنی در ترافیک و تسهیل در رفت و آمد، این محورهای روستایی که در سال های اخیر بعلت حجم بالای تردد و عوامل طبیعی دچار افت کیفیت آسفالت و خرابی رویه آن شده بود با همت راهداران این اداره روکش آسفالت شد.

وی افزود: خدمات به راه های روستایی یکی از مهمترین اقدامات زیر بنایی است که نقش ویژه ای در توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی دارد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قوچان در خصوص تأمین هزینه نگهداری راه با عملیات روکش آسفالت، توضیح داد: عملیات روکش آسفالت گرم بسیار پرهزینه می باشد و با توجه به اینکه در منابع مالی با محدودیت هایی مواجه هستیم، با تخصیص ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار، نقاط خاص و حساس این محورها روکش آسفالت گرم شد و در صورت تخصیص اعتبار جدید، طول بیشتری از راههای روستایی این شهرستان، ترمیم و بهسازی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.